همدان/

جشنواره تابستانی در همدان برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: جشنواره تابستانی از عید فطر تا نیمه شهریور ماه جاری به مدت ۴۰ روز در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ ریحان سروش مقدم در نشست هماهنگی بزرگداشت روز بوعلی سینا گفت: فرهنگ و هنر در استان همدان از دیرینه‌ای بسیار کهن برخوردار است و هنرمندان بسیاری از این خطه پا به عرصه وجود گذاشته‌اند.
وی با بیان اینکه شهرام ناظری در همدان کنسرت اجرا می کند، افزود: این استاد آواز ایران همزمان با روزهمدان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای موسیقی می پردازد.
وی تصریح کرد: برگزاری نمایش کوسه گلین، تقدیر از پزشکان، ویزیت رایگان، نمایشگاه نقاشی و تصویری ویژه کودکان در راستای ادای احترام به بوعلی سینا، برگزاری شب شعر و شب خاطره از اهم برنامه این سازمان در روز همدان است.
سروش مقدم، خواستار راه اندازی کلینیک طب سنتی در همدان شد و گفت: طب سنتی بوعلی سینا مرجع بسیاری از پزشکان دنیای امروز برای درمان بیماران است.
 وی همچنین از برگزاری همایش طب سنتی و گیاهان دارویی در همدان خبرداد و افزود: این در حالیست که تجلیل از استاد حسین خیر اندیش در دستور کار است./ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.