فریادشیران: نسل طلایی برزیل به پایان رسیده است/ بازیکنان مدگرا نیستند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نسل طلایی برزیل به پایان رسیده است و این تیم دیگر بازیکنان خلاق و ماهری که نتیجه بازی را عوض کنند، ندارد.

ناصر  فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تیم برزیل گفت: برزیل چند سالی است که شرایط همیشگی خودش را ندارد از جام قبلی احساس خطر می‌کردند که در این تورنمنت ضعیف ظاهر شوند و این موضوع به این دلیل است که برزیل بازیکنان خلاق و تکنیکی کمی دارد که از نبوغ فنی خود استفاده کنند و باعث موفقیت تیم‌شان شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: برزیل همیشه به عنوان تیمی فیزیکی و تکنیکی بود اما در حال حاضر این طور نیست. تیم‌هایی همچون هلند و آلمان به ترکیب ستاره‌هایشان چشم ندوخته‌اند و یک تیم هستند به طوری که 11 نفر این تیم‌ها ستاره‌های بزرگی هستند.

وی ادامه داد: در گذشته بازیکنان برزیل باهوش و خلاق بودند اما دیگر این تیم چنین ستاره‌هایی ندارد تمام امید برزیلی‌ها در این جام به نیمار بود پس از مصدومیتش امید آنها بر باد رفت برزیل باید تلاش کند تا فاصله‌اش با تیم‌های دیگر را کم کند.

فریادشیران در خصوص تیم ملی آلمان تصریح کرد: تا چند سال پیش همه آلمان را به عنوان تیمی ماشینی و خشک می‌شناختند اما در حال حاضر بسیارجذاب و دیدنی بازی می‌کند.

بازیکنان آلمانی مدگرایی و آرایش موهایشان نبودند و تمام تمرکزشان را بر روی فوتبالشان معطوف کردند و همین امر عامل مهمی در موفقیت آنان شد.

اعتقادی به کی‌روش جهانگرد ندارم

فریادشیران گفت: عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران بسیار ضعیف بود تیم ملی فقط 25 دقیقه مقابل آرژانتین خوب ظاهر شد و در 2 بازی دیگر عملکرد ضعیفی داشت.

وی افزود: کی‌روش هیچ کاری برای فوتبال ما نکرده است من اعتقادی به این آقای جهانگرد ندارم چرا که فقط به فکر پول ایران است. این مربی خواهان تمدید قرارداد با ایران است چراکه پول ایران به وی ساخته است.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: افرادی که خواهان تمدید قرارداد با کی‌روش هستند باید پاسخگو باشند چرا که پول بیت‌المال در جیب کسی می‌رود که خودش را بالاتر از تمام متصدیان ورزش ایران می‌داند.

وی در ادامه بیان کرد: رییس فدراسیون می‌گوید طبق نظرسنجی‌ها 85 درصد مردم ایران تمدید قرارداد با کی‌روش هستند به همین دلیل می‌خواهیم با وی ادامه دهیم اگر فدراسیون طبق نظر مردم کار می‌کند پس زمانی هم که مردم دوران کفاشیان را بدترین دوره فدراسیون فوتبال می‌دانستند باید کفاشیان کنار می‌رفت اما این کار را نکرد.

فریادشیران افزود: مردم ایران متخصص نیستند ن باید عملکرد فنی وی مورد ارزیابی قرار گیرد در برنامه ای از مخالفان و موافقان کی‌روش بخواهد کی طی یک مناظره نظرشان در باره عملکرد وی اظهار کنند تا مردم هم آگاهانه درباره وی اظهار نظر کنند.

فریادشیران در پایان در خصوص عملکرد کی‌روش خاطرنشان کرد: من مخالف مربی‌ای نیستم که دائما در حال سفر و مرخصی گرفتن است وی هیچ حضور فیزیکی‌ای در تیمهای پایه ما نداشت هیچ کاری برای فوتبال ما نکرد و فقط یک دفاع اتوبوسی چید و بازیکنان زیر توپ می‌زدند تا گل نخوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، برزیل ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ تير ۱۳۹۳
آقای فریادشیران شما هم متخصص نیستید.به نظرمردم احترام بگذارید.شما هم چند سال دیگر متوجه عملکرد کی روش خواهید شد چون افکارتان سالها عقب است .
آخرین اخبار