بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

هدف از گسترش گروه‌های تکفیری انحراف افکار از جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

در بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید شد: نفع گسترش گروه‌های تکفیری در منطقه به سود رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است، زیرا خطر رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار خواهد داد و مسئله فلسطین را به مسئه فرعی تبدیل می‌کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه به شرح زیر منتشر شد.

ماه مبارک رمضان برای مردم مظلوم غزه در حالی سپری می‌شود که بمب‌ها و موشک‌های رژیم سراسر نجس و منحوس صهیونیستی دائما بر سر زنان و کودکان مظلوم فلسطینی بر سر سفره‌های افطار و سحر فرو می‌ریزد و مدعیان دروغین حقوق بشر، با حمایت از این عمل غیرانسانی چهره حیوانی و خون‌ریز خود را بیش از گذشته در این ایام آشکار نموده‌اند.

قتل عام خانواده‌های فلسطینی توسط سگ‌های انسان نمای هار آمریکا در منطقه، درست زمانی به آغاز شده است که اذهان جهانیان در حال پیگیری فستیوال جام جهانی فوتبال می‌باشد و برخی کشورهای اسلامی نیز درگیر فتنه گروه‌های تکفیری هستند.

لازم به ذکر است که اولین نفع گسترش گروه‌های تکفیری در منطقه به سود رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است، زیرا خطر رژیم صهیونیستی را تحت شعاع قرار خواهد داد و مسئله فلسطین را به مسئه فرعی تبدیل می‌کند.

امروز مردم مسلمان فلسطین البته با تمام کوتاهی‌های جامعه جهانی در برابر مستکبران با قدرت تمام و توکل بر خدا ایستادگی می‌کنند و همچون گذشته نیست که تنها سنگ پاسخ ظلمی باشد که بر ایشان روا داشته می‌شود و گروه‌های مقاومت امروز با قدرت موشکی خود پاسخ دندان‌شکنی به حملات آنها می‌دهند و در مقابل هر حمله، موشکی را نثارشان می‌کنند.

از سوی دیگر به نظر مي‌رسد دشمن در نظر دارد تمام توان وزارت امور خارجه کشورمان را در وين تحت عنوان تدوین گام نهایی موافقت نامه هسته‌ای محصور نمايد و به جنايات خود در كشورهاي همسايه و متحد ما با تمركز بيشتر و مزاحمت كمتر مشغول باشد.

مسلما وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران جهت تامين امنيت و منافع ملي بدنبال مذاكره با مستكبران است، اما تحولات منطقه نيز مسلما و بدون هيچ ترديدي بر امنيت ملي و ارضي ايران اسلامي تاثيرخواهد داشت به همين دليل از شخص وزير امور خارجه خواهشمندیم جهت جلب توجه افكار عمومي جهان در مورد فجايع و جنايات رژيم صهيونيستي در غزه مذاكرات "وين" را به طور موقت حتی به صورت یک روزه متوقف کند و کمیته‌ای جهت پیگیری این مسئله تشکیل نماید.

در آخر لازم به ذکر است اعلام نماییم شوق شهادت و جهاد در راه خدا در قلوب جوانان ایران اسلامی به خصوص اعضا جامعه اسلامی دانشجویان فوران مي‌كند و سالهاست كه منتظريم تا دِين خود را نسبت به جهان اسلام و شهدای گلگون کفنش ادا نماييم و اكنون كه در پيچ تاريخي قرار داريم فرصت تحقق اين آرزو در سايه عنايات حضرت حجت (عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) فراهم شود و رژیم صهیونیستی را نابود و ملت مظلوم فلسطین را از زیر چکمه های خونین این جنایتکاران خارج کنیم.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار