تشکر کلوزه از توجه انگلا مرکل به وی/احتمال بازی کلوزه در جام جهانی 2018

میروسلاو کلوزه در تازه ترین اظهار نظر خود پس از کسب یک افتخار دیگر یعنی قهرمانی در جام جهانی 2014 از توجه انگلا مرکل به وی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،میرو کلوزه 36 ساله بر این باور است که توجه انگلا مرکل صدر اعظم آلمان به وی ارزش بسیار زیادی دارد واین موضوع فراتر از کسب عنوان برترین گلزن تمامی ادوار جام های جهانی است .
کلوزه ادامه داد،با کسب این قهرمانی تمام رکورد هایم در جام جهانی ارزشمند شد وبسیار شادمانم که پس از 12 سال حضورم در جام های جهانی در نهایت قهرمانی را نیز از آن خود نمودم.
 
کلوزه که یادگار بازیکنان آلمان در فینال سال 2002 به همراه اولیور کان ومیشاییل بالاک می‌باشد گفت با این عناوین اینده برایم روشن شد وپس از چند شب استراحت میگویم که باز هم در بازیهای ملی ژرمن ها را یاری میکنم یا از تیم ملی خداحافظی می‌کنم .
 
یوآخیم لوو در مورد کلوزه افزود، شاید این ستاره لهستانی الاصل بتواند در جام جهانی 2018 ژرمن ها را همراهی کند که در این صورت رکورد بیشترین بازیهای جام های جهانی با تعداد 25 بازی لوتار ماتئوس شکسته می‌شود .
لازم به ذکر است ،
کلوزه که چندین رکورد جام جهانی را در کارنامه خود میبیند با 24 بازی در ادوار جام های جهانی تنها یک بازی از لوتار ماتئوس نفر نخست این رکورد کم دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار