کرمانی‌مقدم: کی‌روش بماند وضعیت تیم بهتر می‌شود/ جام بیستم با تمام شگفتی‌هایش کیفیت پایینی داشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جام جهانی 2014 برزیل از نظر شگفتی بی‌نظیر بود اما جذابیت سال‌های قبل را نداشت.

رضا کرمانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انجام شده در جام جهانی 2014 برزیل از سطح پایینی برخوردار بود و همانند جام جهانی‌های گذشته جذابیت کمتری داشت چرا که تیم های ناشناخته در مقابل تیم‌های قدرتمند عملکرد بهتری داشتند و تیم‌های قدرتمند با وجود تک ستاره‌دار بودن‌شان نتوانستند به مراحل بالاتر صعود کنند و خیلی زود حذف شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: جام جهانی 2014 برزیل یکی از بی‌جذابیت‌ترین جام‌ها بود چرا که در این جام، تیم های قدرتمند از لحاظ آمادگی جسمانی کامل نبودند و تیم‌های ضعیف به راحتی از های قدرتمند نتیجه می‌گرفتند و جذابیت و انگیزه در تیم‌های قدرتمند کم بود و استرس نیز در تیم‌های ضعیف در سطح پایینی قرار داشت.

وی درباره ارزیابی از ماندن یا نماندن کی‌روش افزود: صلاح تیم ملی ایران در این است که کی‌روش بماند چرا که با فوتبال ایران آشنا شده و به راحتی بازیکنان را از نظر فنی می‌شناسد و در تیم ایران بماند بهتر است.

کرمانی‌مقدم درباره ارزیابی‌اش از تیم ایران در جام جهانی افزود: در دفاع تیم ایران موفق بود ولی در خط حمله باید بیشتر کار می‌کرد چرا که برنامه‌ریزی کاملی نداشتیم و به همین خاطر نتوانستیم توپ را در زمین به اختیار داشته باشیم و عملکرد تیم با وجود نداشتن خط حمله پایین آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار