پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قرعه‌کشی لیگ برتر به صورت آبرومندی برگزار شد و تیم‌ها طبق قرعه به مصاف هم می‌روند.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مراسم شب گذشته خیلی خوب برگزار شد و همه چیز علنی بود و تمام تیم‌ها طبق قرعه به مصاف یکدیگر می‌روند به طوری که شهرآورد بین پرسپولیس و استقلال در هفته آخر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: من موافق انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان نیستم باید یک بودجه‌ای برای تیم‌ها مشخص کنند و تیم‌ها بر مبنای همان، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. با این کار مدیران باشگاه‌ها برای به دست آوردن بازیکن مورد نظر خود دست به کارهای دیگری می‌زنند و با این کار تیم‌ها و بازیکنان را دروغگو جلوه می‌دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد جوان‌گرایی لیگ برتر اذعان داشت: بسیار کار قشنگی است که لیگ برتر جوان، پویا و دونده شود و با تحرک بیشتر لیگ پویایی داشته باشیم تا به تیم ملی کشورمان کمک کند تا ایران به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: مدیر برنامه هر بازیکنی مسئول کارها و جابجایی آن بازیکن است و با توجه به روابط عمومی که با مربیان و مدیران باشگاه‌ها دارند برای آینده بازیکنان تصمیم گیری می‌کنند. سازمان لیگ باید کلاس‌هایی برگزار کند و مدیران برنامه هم باید جذب همین سازمان شوند تا کاملا دلالی از بین برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نکیسا ، قرعه کشی ، فوتبال ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار