تیم فوتسال دانشجویان ایران با کسب دومین پیروزی مقابل اوکراین صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان قطعی کرد.

علیرضا پهلوان سرپرست تیم فوتسال دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : تیم فوتسال دانشجویان ایران در دومین دیدار خود در چهاردهمین دوره رقابتهای فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان موفق شد تیم اوکراین را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی نماید.  

وی افزود : در این دیدار شب گذشته تیم فوتسال دانشجویان ایران پس از تساوی بدون گل مقابل اوکراین در نیمه نخست، در نهایت موفق شدند با حساب 2 بر یک قهرمان دوره قبل این رقابتها را شکست دهند و با کسب دومین پیروزی متوالی به مرحله بعد صعود کند.  

پهلوان تصریح کرد :تیم فوتسال دانشجویان ایران در اولین دیدار خود نیز با نتیجه 7 بر 2 مقابل تیم آلمان به برتری رسیده بود و امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برای صدر نشینی مقابل تیم برزیل قرار خواهد گرفت.  

وی اظهار داشت :تیم برزیل نیز در دو دیدار قبلی خود  با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم اوکراین و  8 بر صفر مقابل آلمان پیروز شده بود.  

پهلوان خاطرنشان کرد :چهاردهمین دوره مسابقات  فوتسال دانشجویان جهان از 22 الی 29 تیرماه  در شهر مالاگا اسپانیا برگزار میشود.  



انتهای پیام/
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار