خراسان جنوبی/

ابلاغ اعتبارات بازسازی مناطق سیل زده نهبندان

اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده نهبندان خراسان جنوبی ابلاغ و در اختیار دستگاه‌ها گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده نهبندان ابلاغ و در اختیار دستگاهها گذاشته شده و دیگر از لحاظ نقدینگی مشکلی وجود ندارد.

آسمانی‌‌مقدم افزود: هر روستایی می‌‌تواند از تسهیلات بازسازی به مبلغ 200 میلیون ریال با بازپرداخت 15 ساله و 30 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض استفاده کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روستائیان می‌‌توانند از تسهیلات 100 میلیون ریالی برای تعمیر واحدهای خسارت دیده بدون 30 میلیون ریال بلاعوض بهره‌مند شوند.

آسمانی‌مقدم تصریح کرد: تاکنون در این روستاها بیش از 35 واحد مسکونی اسکلت نصب شده و تا چند روز آینده نیز مصالح لازم برای اجرای سقف واحدهای مسکونی به این روستاها حمل می‌شود.

وی افزود: اعتبارات اجرای طرح هادی و بهسازی معابر این سه روستا سیل‌زده نیز جذب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: 850 میلیون ریال برای روستای طبسین سفلی، 600 میلیون ریال برای طبسین علیا و 650 میلیون ریال برای کهنو از محل اعتبارات ملی جذب شده که در زمینه‌های بهسازی معابر، جدول‌گذاری، شن‌ریزی و اجرای طرح هادی روستا هزینه می‌شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.