عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس پیگیر مشکلات خودروسازان خواهد بود/ صنعت خودرو نیاز به نگاه دلسوزانه دارد

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه بحث مشکلات خودروسازان از بحث قیمت خودرو جدا بوده و کمیسیون صنایع پیگیر این مسئله خواهد بود گفت: خرده فرمایشاتی که سیاست مداران به شرکتهای خودروسازی داشتند تا امروز نیز ضرر وزیان بسیاری را به این صنعت وارد کرده است.

سید محمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مشکلات خودروسازان از دولت قبل وجود داشته است اظهار داشت: مسئله مشکلات صنعت خودروسازی از بحث قیمت جداست از این رو باید درکمیسیون صنایع با حضور نماینده بانکها ودولتیها بررسی تا تصمیم گیری مناسبی در این خصوص اتخاذ شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مشکلات مربوط به سرمایه درگردش شرکتها و بحث تامین مواد اولیه دو موضوعی است که اگر رفع شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
 
وی به مشکل اساسی دیگر در حوزه خودرو اشاره کرد و گفت: خرده فرمایشاتی که سیاسیون از شرکتهای خودرو ساز درخواست داشته‌اند که تا امروز هم ضرر و زیان زیادی را به آنها متحمل کرده است.
 
وی ادامه داد: تاسیس سایت در سراسر کشور و کشورهای خارجی که البته تنها حالت دکور داشته که کاملاً سیاسی بود از جمله این خرده فرمایشات محسوب می‌شود.
 
بیاتیان تاکید کرد: از این رو بابید با یک نگاه دلسوزانه به صنعت خودرو نگریست تا دستخوش این گونه مشکلات نشود.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص اینکه چه زمانی این نگاه به صنعت خودرو خواهد شد گفت: گام اول را باید مسئولان وزرات صنعت، معدن وتجارت بردارند.
 
وی افزود: با توجه به اختلافاتی که هم اکنون به دلیل اقدامات شورای رقابت در حوزه قیمت گذاری خودرو اتفاق افتاده بازار با رکود زیادی مواجه شده است که دولت می‌تواند بیشترین کمک را در این راستا نماید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ تير ۱۳۹۳
نگاه دلسوزانه؟ اونم به خودرو سازها که ملت رو نقره داغ کردن؟
اینهمه سال ترحم و حمایت چه نتیجه ای داشت؟ با یه تحریم خودرو ملی تولید نشد که هیچ قیمتش رفت به افلاک
بسه دیگه حمایت
اگه اینهمه حمایت از ساختمان و املاک میشد الان همه جوونا خونه داشتن
شرمتون باد خودرو سازها
آخرین اخبار