تیموریان: پیشنهاد استقلال را به دیگر تیم‌های ایران ترجیح دادم/ به خاطر خانواده‌ام به قطر نرفتم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: امروز به مدت 2سال با استقلال تهران قراردادم را تمدید کردم و دو فصل دیگر در خدمت این تیم هستم.

آندرانیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از چند جلسه‌ای که با مدیران باشگاه برگزار کردم توافق نهایی حاصل شد و یا استقلال 2ساله امضا کردم.

وی در مورد سقف قرارداد گفت: مطمئن باشید در قرارداد من سقف رعایت شده است و البته من پیشنهادات بهتری و با مبالغ بالاتری از تیم‌های دیگر ایران داشته‌ام اما اولویت من استقلال بوده و خواهد بود چراکه تیمی است که من از بچگی در آن بازی کرده‌ام .

وی ادامه داد: پیشنهاد خوبی نیز از لیگ قطر داشته‌ام اما به خاطر خانواده‌ام از این پیشنهاد صرف نظر کردم و ترجیح دادم در ایران بمانم.

تیموریان ادامه داد: امسال لیگ سختی در پیش داریم اما استقلال امسال تیم خوبی بستر است و توانایی قهرمانی در دو جام را نیز داریم.

تیموریان در مورد دربی پرسپولیس و استقلال گفت: دیدارهای دربی تفاوتی ندارد که در کدام هفته لیگ برگزار شود چراکه هیچگاه تشریفاتی نیست و این به دلیل احساساتی بودن تماشاگران ایرانی است.

وی در پایان گفت: من گفته بودم در ایران فقط در استقلال بازی می‌کنم و روی حرفم ماندم و معتقدم همه چیز پول نیست، اگر چه کسی از پول بدش نمی‌آید اما استقلال با بقیه فرق دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: استقلال ، تیموریان ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۵۰ ۲۶ تير ۱۳۹۳
آندو، سالاری به مولا
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۳
آندو استقلالیییییی با تعصب
Iran (Islamic Republic of)
mehdi1994
۱۳:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۳
عااااشقتم آندو
آخرین اخبار