اجرای طرح جهادی اداره زیباسازی منطقه 9

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه9 از اجرای طرح جهادی پاکسازی و زیباسازی نماهای بدمنظر با استفاده از تکنیک باتیس در سطح منطقه خبر داد.

 غلامرضا قنبری، رییس اداره زیباسازی منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: اداره زیباسازی منطقه 9 در راستای طرح جهادی پاکسازی و زیباسازی جداره‌های نازیبا و بدمنظر اقدام به اجرای نماسازی با تکنیک باتیس نموده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ محیط‌زیست و سیمای بصری شهری همچنین دوام هرچه بهتر نماسازی‌ها در سطح منطقه این اقدام به متراژ 5 هزار متر مربع بر روی جداره‌های بزرگراه فتح و همچنین در خیابان 45 متری زرند و زیرگذر یادگار امام مسیر جنوب به شمال 250 متر مربع و 2800 متر مربع سیمان‌کاری با استفاده از تکنیک باتیس نماسازی شد.

رییس اداره زیباسازی منطقه 9 اظهار کرد: این مواد پوشاننده که قابل اجرا در تمام سطوح مانند بتن، گچ و چوب است و قابل شستشو با آب و ضد حریق است، با دوام زیاد پوشش مناسبی برای دیوارهای سطح منطقه است.

قنبری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل سازمان زیباسازی شهرداری تهران مبنی بر جمع‌آوری پلی‌کربنات پل‌های، پل‌های عابر پیاده، اقدام به حذف زواید فیزیکی در سطح منطقه نموده است.

گفتنی است به رنگ آمیزی و شستشو درب‌های مساجد نیز اقدام شد.  
 
انتهای پیام/      
برچسب ها: جهادی ، منظره ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار