معاون کامرون اقدامات اسرائیل علیه غزه را مجازات دسته جمعی خواند

"نیک کلج"معاون نخست وزیر انگلیس تاکید کرد که حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه به طور عمدی و نامتناسب بوده و مجازات دسته جمعی به شمار می‌رود.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛  "نیک کلج" معاون نخست وزیر انگلیس در انتقادی آشکار از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ضد مردم بی گناه و مظلوم غزه تصریح کرد: حملات هوایی تلافی جویانه اسرائیل به غزه مجازاتی دسته جمعی ضد همه مردم این منطقه است.
 
بر اساس این گزارش اظهارات معاون نخست وزیر انگلیس در شرایطی است که دهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه یافته و حماس و رژیم تل آویو آتش بس 5 ساعته ای را برقرار کرده اند. با اعلام این آتش بس حملات هوایی اسرائیل به غزه متوقف شده و مبارزان فلسطینی نیز شلیک موشک به سرزمین های اشغالی را متوقف کرده اند.
 
رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس افزود: من اکنون واقعا از رژیم اسرائیل می خواهم تا این اقدامات را متوقف کند. آنها هدف خود را از این اقدامات ثابت کرده اند.
 
وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی بیش از 230 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. در این مدت مبارزان فلسطینی نیز بیش از 1300 راکت به سوی شهرک های صهیونیستی شلیک کرده اند که تاکنون مرگ یک صهیونیست تایید شده
است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار