احتکار ۲۹ تن خرما در یک انبار زیرزمینی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بیش از ۲۹ تن خرمای احتکار شده از یک انبار زیرزمینی در مشهد کشف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از تسنیم از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز بیش از پیش مردم به خرما، ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی براساس یکسری اقدامات اطلاعاتی به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد فردی سودجو در سردخانه‌ای در خیابان سرخس اقدام به احتکار خرما کرده است که در این راستا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیدمشکی بیان کرد: با توجه به اخبار و اطلاعات به دست آمده اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی موضوع را در دستور بررسی قرار دادند که با مراجعه به آدرس انبار و تحقیقات نامحسوس در این رابطه صحت خبر مورد تایید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل انبار رفته و آن را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی به عمل آمده از انبار مقدار 29 هزار و 200 کیلوگرم خرما که بعضا خراب و معیوب شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

برچسب ها: وبگردی ، احتکار ، خرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار