در پی خبر ممنوعیت استفاده از سیستم تعلیق در فرمول یک؛

ویلیامز برنامه دارد تا فراری و ردبول را شکست دهد

تیم ویلیامز برنامه دارد تا در رقابت‌های باقی‌مانده فصل بتواند برای کسب رده نایب قهرمانی ۲۰۱۴ با تیم‌های ردبول و فراری وارد رقابتی جدی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ویلیامز که فصل را با امیدهای بسیاری آغاز کرده بود، نتوانست در رقابت‌هایی که گذشته به نوعی توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. اما در دو گرندپری گذشته ویلیامز نشان داد می‌تواند بعد از مرسدس، سریع‌ترین تیم در پیست‌ها باشد. این تیم با والتری بوتاس توانسته در دو رقابت گذشته در سکوی قهرمانی حضور داشته باشد.

فلیپه ماسا در این‌ باره گفت: «قطعاتی که اتومبیل را سریع‌تر از گذشته کند با خود نیاوردیم. اما قطعاتی داریم که رفتار اتومبیل را در پیست به کلی تغییر می‌دهد و همین برای رقابت‌ کردن ما نکته خوبی است. به خصوص اینکه در دو رقابت گذشته از فراری‌ها و ردبول‌ها سریع‌تر بودیم.»

وی افزود:اگر از لحاظ سرعت به داستان نگاه کنید می‌بینید که به خصوص در دو رقابت گذشته از ردبول‌ها و فراری‌ها سریع‌تر بودیم. به همین دلیل چرا نتوانیم برای کسب رده های بالا‌تر در جدول قهرمانی فصل با آنها مبارزه کنیم این را هنوز نمی‌دانم. در حال حاضر ۳ امتیاز عقب‌تر از فراری هستیم و جلوتر از فورس‌ایندیا و مک‌لارن قرار داریم. به همین علت باید رقابت برای جلوماندن از این تیم‌ها را ادامه دهیم. ردبول کمی از ما جلوتر است، اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و هنوز امتیازهای زیادی برای جمع‌کردن و به دست آوردن عنوان قهرمانی جهان باقی مانده است.

هر دو راننده تیم ویلیامز باور دارند ممنوعیت استفاده از سیستم تعلیق "اف آر آی سی" به نفع این تیم است.

والتری بوتاس گفت: رقابت برای برنده‌شدن دوباره اوج گرفته و همه چیز باز هم سخت شده است. مرسدس فاصله بسیاری با تیم‌های دیگر دارد. هر اتفاقی برای سیستم تعلیق "اف آر آی سی" بیوفتد مهم نیست، چون آنها فاصله بسیار زیادی با سایرین دارند.

وی در آخر خاطر نشان کرد:آنها باز هم در رده‌های نخست حضور خواهند داشت، به همین دلیل هدف اصلی ما اکنون فراری و ردبول است. در دو رقابت قبلی دیدیم که دومین اتومبیل سریع پیست‌ها ویلیامز است. به همین دلیل مهم این است که این حرکت از سوی تیم در رقابت‌های بعدی هم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار