صید شبانه صیادان غیرمجاز در منطقه لار

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار از دستگیری یک گروه صیاد غیرمجاز در منطقه ورآرو لار خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  نقی میرزاکریمی  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار گفت: شب گذشته محیط بانان این اداره در حین گشت و کنترل منطقه ورآرو لار متوجه حضور سه نفر متخلف در حال صید غیرمجاز می شوند.
وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و سریعاً نسبت به دستگیری آنان اقدام می کنند.
میرزاکریمی اظهار داشت: از این متخلفین تعداد 25 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و یک رشته تور پرتابی کشف و ضبط گردید.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار خاطر نشان کرد: این صیادان غیر مجاز با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
میرزا کریمی همچنین از تشکیل جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات پارک ملی لار با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در بخشداری لاریجان خبر داد وگفت: موارد متعددی همچون امنیت منطقه، پشتیبانی نیروی انتظامی از محیط بانان پارک ملی لار در حوزه مازندران، راهکارها جهت جلوگیری و پیشگیری جرائم مختلف از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح گردید.  
سرپرست پارک ملی لار خاطرنشان کرد : همکاری محیط بانان و کلانتری پلور در زمینه های اطلاعاتی و عملیاتی و گشت های مشترک جهت حفظ و حراست از منطقه از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مصوب شد.
میرزا کریمی در پایان تصریح کرد: همچنین به منظور انجام مأموریت های محوله و حفظ و حراست از محیط زیست منطقه ، 15 نفر نیرو به کلانتری های بخش لاریجان در فصل تابستان اعزام خواهند شد تا در صورت نیاز با اداره پارک ملی لار و منابع طبیعی منطقه جهت پشتیبانی و گشت مشترک اقدام نمایند. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: لار ، ماهی ، ژغیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار