اصفهان/

آبرسانی 117روستای نایین با چهار تانکر

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نایین گفت: آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی 117روستای نایین با چهار تانکر تامین می شود و آب در این روستاها جیره بندی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، رضا دهقانی گفت: از 186 روستا در بخش مرکزی شهرستان، 69 روستا تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی نایین قرار دارد و آب مورد نیاز مابقی روستاها با تانکر سیار تامین می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه 89 تانکر فلزی شش هزار لیتری در روستاهای غیر تحت پوشش وجود دارد، در صورت کمبود آب و تکرار خشکسالی، در سالهای آتی با کمبود آب شرب مواجه خواهیم بود.
دهقانی تصریح کرد: با رعایت الگوی مصرف و کاهش 25 درصدی در مصرف آب در تابستان امسال دچار کمبود آب در روستاهای شهرستان نخواهیم شد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نایین در ادامه از گرفتگی خط انتقال آب روستای نیستانک خبر داد و گفت: مشکل مخزن ذخیره نیستانک با تلاش آبفار نایین و همکاری اداره نگهداری و کنترل کیفی آبفار شهرستان بر طرف شد.
دهقانی افزود: آب شرب روستای نیستانک دارای 400 مشترک است و از یک رشته قنات در بالادست روستای نیستانک تامین و با خط انتقالی به طول حدود چهارکیلومتر منتقل می شود.
وی دلیل گرفتگی خط انتقال را انباشته شدن رسوبات در آن عنوان کرد و گفت: با تلاش اکیپ حوادث امور آبفار نایین و با نظارت اداره نگهداری و کنترل کیفی با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال این مشکل برطرف شده است


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.