جهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد/ به آتش کشیده شدن مترسک "نتانیاهو"+ تصاویر

در پی حملات وحشیانه و خشونت‌بار رژیم صهیونیستی به نواز غزه مردم در مناطق مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم نوار غره تظاهراتی بر پا کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ رسانه‌های خبری از برگزاری تظاهرات در کشور‌های مختلف اروپایی از جمله هلند ،انگلیس ، اتریش ، و در مناطق دیگر از جمله شیلی ، اردن، لبنان، پاکستان و کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری آلمان گزارش داد حدود 3 هزار اردنی معترض تلاش کردند شامگاه یکشنبه به سفارت رژیم صهیونیستی در امان حمله کنند. آن‌ها فریاد می زدند " ما میلیونی برای آزادی فلسطین می آییم ".

در این تظاهرات نیروهای امنیتی گاز اشک آور شلیک کردند و پنج نفر را نیز دستگیر کردند.

در همین حال شب گذشته فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی علیه حملات اسرائیل به غزه تظاهرات کردند. 

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک آور متوسل شد. 

در رام الله نیز تظاهرکنندگان فلسطینی با نیروهای پلیس ضدشورش درگیر شدند. نیروهای امنیتی در این شهر برای متفرق کردن معترضان از نارنجکهای صوتی و گاز اشک آور استفاده کردند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی پرس تی وی گزارش داد مردم شیلی در محکومیت جنایتهای صهیونیستها،  تظاهرات ضداسرائیلی برپا کردند.  

این شبکه همچنین گزارش داد :مردم ترکیه شب گذشته در استانبول در تظاهرات ضدصهیونیستی علیه برای محکوم کردن کشتار فلسطینی ها، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

پرس تی وی همچنین گزارش داد مردم اتریش با برپایی تظاهرات جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را مصداق تروریسم توصیف کردند.  

تظاهر‌کنندگان شعار می دادند "فلسطین باید آزاد شود". شعار دیگر تظاهرکنندگان اتریشی این بود که "اسرائیل مصداق تروریسم است."

شبکه تلویزیونی پرس تی وی همچنین گزارش داد، مردم لبنان روز گذشته در بیروت در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تظاهرات کردند.

این شبکه اعلام کرد که مردم هلند در شهر آمستردام با برپایی تظاهرات جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.  

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار می دادند "فلسطین باید آزاد شود." شعار دیگر معترضان هلندی این بود که "اسرائیل تروریسم است."

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر تحریم اسرائیل تاکید داشتند.

پرس تی وی همچنین گزارش داد روز گذشته یکصد هزار نفر در انگلیس تظاهرات کردند اما باز هم دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس از این سخن گفت که اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند. 

این شبکه در خبری دیگر اعلام کرد مردم مغرب با برپایی تظاهرات ضدصهیونیستی در رباط، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را به هولوکاست تشبیه کردند.

این شبکه همچنین گزارش داد شهروندان استرالیایی با برپایی تظاهرات ضداسرائیلی، حمایت آمریکا و استرالیا را از رژیم اسرائیل محکوم کردند.

اردن



لندن



سیدنی استرالیا





پاریس فرانسه




شیلی




استانبول ترکیه



آرژانتین




جاکارتا اندونزی




میشیگان آمریکا





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار