پوشش گسترده اخبار غزه در رسانه ملی

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه اخبار آن در بخش های مختلف خبری رسانه ملی برای مخاطبان داخلی و خارجی انعكاس می‌یابد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی بخش های مختلف خبر رادیو و تلویزیون با اختصاص زمان ویژه ای به اخبار غزه،  هر روز این موضوع  را در صدر مطالب خود قرار می دهند تا مخاطب لحظه به لحظه از اخبار این حملات آگاه شود .

شبكه‌های خبر، پرس تی وی، العالم و شبكه های برون مرزی سحر هر یك در بخش های تحلیلی و خبری خود مخاطبان آن سوی مرز های ایران را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم این منطقه از فلسطین آگاه می‌كنند. بخش های خبری شبكه های پنجگانه تلویزیون و شبكه های رادیویی نیز در همه ساعات شبانه روز،  جدید ترین اطلاعات و اخبار را از نبرد غزه و جنایات رژیم صهیونیستی به اطلاع مخاطبان می‌رسانند. 

 شبكه خبر كه از وجود خبرنگاری در غزه نیز بهره می برد اخبار حملات صهیونیست‌ها به غزه را به صورت زنده ، گزارش و زیرنویس مخابره می‌كند.

نمایندگی های صدا و سیما در نقاط مختلف جهان نیز ضمن انعكاس اخبار تظاهرات مردمی در كشورهای جهان بر ضد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، نظر كارشناسان و صاحب نظران جهان را در باره این فاجعه عظیم انسانی و نسل كشی مسلمانان انعكاس می‌دهند.

تلاش عوامل تولید خبر و برنامه های سیاسی رادیو و تلویزیون این روز ها با نزدیك شدن به روز جهانی قدس و موضوع غزه دو چندان شده است . قرار است تا روز جهانی قدس چندین برنامه تحلیلی، مستند، فیلم سینمایی و كلیپ تصویری در باره فلسطین و به ویژه منطقه غزه از شبكه‌های رادیو و تلویزیون پخش شود.
 


انتهای پیام /اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار