تکرار/

بدون شرح از یک مورد تامل برانگیز / دغدغه این روز‌های روزنامه‌های اصلاح طلب + تصاویر

با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران،با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

نمونه بارز گزاره فوق را می‌توان در تیترهای صفحه نخست برخی روزنامه‌های منتسب به جریانی خاص به وضوح و بدون شرح مشاهده کرد.










در شرایطی که هرروز بر تعداد قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم محصور غزه افزوده می‌شود و حتی رسانه‌های بین‌المللی وابسته به دستگاه تبلیغاتی استکبار به منظور القاء بی‌طرفی به انعکاس وقایع غزه (البته با کوچک نمایی) می‌پردازند، اما گویا مطبوعات منتسب به جریان مزبور در فضای دیگری سیر می‌کنند و برایشان آزادی احزاب، انتخابات مجلس آینده، خداحافظی یک فوتبالیست و زیرسیطره ادبیات بودن تئاتر از اولویت و ارزش خبری بیشتری نسبت به فاجعه غزه برخوردار است.

نگاهی گذرا به صفحات نخست نشریات بین‌المللی که حمایت دولت‌هایشان از جنایات رژیم اشغالگر قدس علنی است و ارتباط آن‌ها با یک واسطه به سران رژیم صهیونیستی برمی‌گردد نشان می‌دهد حتی این رسانه‌ها هم نتوانسته‌اند چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه ببندند.

در ذیل این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه‌های آمریکایی و انگلیسی الصاق شده است که دولت‌های هر دو کشور به وضوح و آشکارا از جنایات صهیونیست‌ها در غره حمایت کرده‌اند اما این روزنامه‌ها با وجود حمایت‌های مالی و نظامی گسترده‌ دولت‌هایشان نتوانستند تیتر یک خود را به فاجعه انسانی صهیونیست‌ها در غزه اختصاص ندهند .







در همین رابطه امروز روزنامه جوان یادداشتی با عنوان " نه غزه!نه لبنان!فقط خود خودمان! " منتشر کرده که برای مشاهده آن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
راستی چقدر شما سانسور میکنید؟
لطفا به هر دو طرف اجازه نظر دهی بدهید نه این که یک طرف کلماتی در شان خود وخانواده اش (خاک بر سر- بی شعور- کم عقل) نثار طرف مقابل کند و شما هم نظرات آنها را منتشر ولی نظرات طرف دیگر را حتی اگر توهینی نباشد منتشر نمی کنید .
برای همه شما متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
شماها خوب شلوغش كنيد تا اسراييل بترسه عقب نشيني كنه
Iran (Islamic Republic of)
شرمنده
۰۵:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
اخه دوستان عزیز مگه میشه نان اونطرفی هارو بخورن و نمکدان را بشکنند از این 4روزنامه خود فروخته که اگه اونطزفی ها اجازه ندن واق هم نمیکنند چه توقعاتی دارین مردم اینها را شناختن که نه ارقع دینی دارند ونه انسانیت که چشم برروی طفل بیگناه بستن وای بر کسی که صدای مظلومی را بشنود وبدادش نرسد
Iran (Islamic Republic of)
افروز
۰۵:۰۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
اينها مواظب قلم و زبان خود هستند كه مبادا چيزي بگويند و يا بنويسند كه اربابانشان (امريكاو اسرائيل ) ناراحت شوند. اينها فقط به فكر تصاحب قدرت هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
واقعا که همشون خیانتکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
باسلام این حضرات حق دارن چیزی برعلیه رژیم صهیونیستی ننویسند،چون در فتنه 88این رژیم یرای هم طیفاشون سنگ تمام گذاشتن .
Iran (Islamic Republic of)
jaafar
۰۰:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
خدا اهلشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۳:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۳
شما انتطار دارید کسانی که شعار حذف غزه ولبنان دادند حالا در روزنامه های خود چیز خوبی بنویسند خدا این توفیق را نمیدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
چرا دولت در این روزنامه رو تخته نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۳:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
خاك بر سر همشون بي غيرتاي بي دين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
اینها که می گن نه غزه نه لبنان خیلی بی شعور و کم عقل تشریف دارن. اولا که هیج انسان آزاده ای نمی تونه بگه دلش از دیدن چنین صحنه هایی ب درد نمی آد. دوما اسرائیل سرش تو غزه خلوت بشه میآد سراغ ما.... کم عقلهای نادون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
همین تیترت نشون دهنده دغدغه ات برادر!!!!
Iran (Islamic Republic of)
pedram
۱۲:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۳
این برای نظام جمهوری اسلامی خیلی خوبه چون نشون میده که چقدر رسانه ها آزاد هستند.اما برای این روزنامه ها متاسفم که ستون پنجم صهیونیست ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
راکی
۱۲:۲۸ ۳۱ تير ۱۳۹۳
زیاد سخت نگیرین اینا حتما به مناسبت فجایع غزه عزای عمومی اعلام کردن و این چن روزه تعطیله..شماره روزنامه هاشونم مال قبل یا بعد جریان غزه س..چرا نیمه پر لیوانو نمیبینین؟1!!!
یاد اون کاریکاتوری افتادم که جوونی تو اتوبوس واحد نشسته بود.یه پیرمردی اومد بالا.اما جا واسه نشستن پیدا نکرد.طرف خودشو زد به خواب و چشماشو بست بعد به دوستش گفت چقد این صحنه ها زجر آوره اونقد که نمیتونم چشامو باز نگهدارم و این صحنه هارو ببینم.
Singapore
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۱ تير ۱۳۹۳
برخلاف برخی که می خواهند شعار سخیف را از دیروزشان نفی کنند اما عملکرد امروزشان به وضوح ادامه شعار گذشته شان را نشان می دهد
Iran (Islamic Republic of)
جليلي
۱۲:۲۳ ۳۱ تير ۱۳۹۳
چرا نظر منو قرار ندادين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۳۱ تير ۱۳۹۳
بیکاری و تورم رو دریاب
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
اینها نماینده ی مردم نیستن، ملت با غیرت ایران رو تو روز قدس خواهیم دید.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولايت
۱۰:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۹۳
اين روزنامه ها فكر كرده اند با تغيير دولت نظام تغيير كرده كه اين رويه ي نه غزه و نه لبنان !!!! را پيش گرفته اند ؛ اينها همان بال و پرهاي فتنه اند ؛ كه البته در راهپيمايي روز قدس يك تو دهني مجدد خواهند خورد !
آخرین اخبار