نشست خبری مشترک نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دبیرکل سازمان ملل؛

نتانیاهو: حماس مسئول آغاز درگیری‌هاست/بان کی مون: از اسراییلی‌ها و فلسطینی‌ها آتش بس و آغاز گفتگوها را خواستارم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری مشترک شرکت کرده و بار دیگر اظهاراتی علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی بیان کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه اسکای نیوز:"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با دبیرکل سازمان ملل در اظهاراتی مدعی شد: حماس مسئول آغاز درگیری‌هاست و در جهت افزایش شمار قربانیان گام بر‌ می‌دارد.

او در ادامه اظهار داشت: جهان باید حماس را به خاطر رد آتش‌بس مجازات کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ما حق داریم که از خود دفاع کنیم و به حمایت از شهروندانمان ادامه خواهیم داد.

در ادامه این نشست خبری "بان کی مون" با اشاره به اینکه از اسراییلی‌ها و فلسطینی‌ها آتش بس و آغاز گفتگوها را خواستارم، افزود: ما به شدت حملات موشکی به اسراییل و همچنین استفاده از مواضع غیرنظامی با اهداف نظامی را محکوم می‌کنیم.

او همچنین با تاکید بر اینکه حملات موشکی از باریکه غزه به اسراییل باید متوقف شود، گفت: هدف قرار داده شدن غیرنظامیان در غزه را محکوم می کنیم.

دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه دولت جدید فلسطین باید در جهت کاهش خشونت‌ها حرکت کرده و اسراییل را به رسمیت بشناسد، افزود: اسراییلی‌ها را به خویشتن‌داری دعوت کرده و از دولت فلسطین می خواهم به تعهداتش عمل کند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار