یدیعوت آحارونوت:

تصميم رژيم صهيونيستی برای آتش بس يکجانبه ظرف 3 روز آینده

یک نشریه صهیونیستی در مقاله ای از احتمال توقف یکجانبه عملیات نظامی ارتش این رژیم طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز چهارشنبه در مقاله ای از احتمال توقف یکجانبه عملیات نظامی ارتش این رژیم طی 3 روز آینده خبر داد.

 این روزنامه در سرمقاله خود نوشت کابینه امنیتی احتمالا ظرف 3 روز آینده تصمیم می‌گیرد عملیات خود را متوقف و به صورت یکجانبه پایان عملیات " صخره سخت" را اعلام کند  و به مرحله جدیدی متوسل شود.

یدیعوت آحارونوت نوشت ارتش در مرحله جدید در صورتی که مقاومت فلسطین به شلیک موشک ادامه دهد با حملات هوایی و توپخانه ای پاسخ خواهد داد.

نویسنده این مقاله افزود شاید کابینه کوچک امنیتی این تصمیم را ظرف چند روز اینده پس از پایان عملیات زمینی در  نوار غزه و انهدام همه تونل‌ها بگیرد.

وی در مقاله خود از تصمیم اینگونه ارتش رژم صهیونیستی در عملیات در سال 2009 میلادی بدون دستیابی به تفاهم با حماس و تصمیم "آریل شارون" نخست وزیر سابق این رژیم در سال 2002  که به کرانه باختری حمله گسترده کرده بود، نوشت.

 یدیعوت آحارونوت افزود: اسرائیل نوعی بازدارندگی در مقابل گروه‌های مقاومت به دست آورده است و هم‌اکنون  نیازی به دستیابی به تفاهم با حماس نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار