پوربیگلری در تذکر شفاهی:

وزارت جهاد کشاورزی به فعالیت دلالان خرید پسته خاتمه دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت‌خانه جهاد کشاورزی باید به فعالیت دلالان درباره خرید پسته خاتمه داده و از کشاورزان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه یکم مرداد در تذکری به وزیر کشور گفت: وی باید برای جلوگیری از ادامه کشتار مردم مظلوم غزه تحرکات بیشتری در سطح بین‌الملل داشته باشد. 

وی در تذکری به اعضای هیئت دولت گفت: مشکل کمبود آب در حوزه انتخابی بنده جدی است و در حال حاضر به 950 روستای منطقه با تانکر آب‌رسانی می‌شود و حتی برخی از عشایر نیز آب خوراکی ندارند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارت‌خانه باید به فعالیت دلالان خرید پسته خاتمه داده و از کشاورزان حمایت کند.
 
حسن‌پوربیگلری در تذکری به وزیر راه گفت: وی باید به مشکل مسیرهای مواصلاتی سیرجان، گل گوهر و کرمان رسیدگی کند.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران کارخانه قند حوزه انتخابیه‌اش شد که متأسفانه چهار ماه از دریافت حقوق محروم بودند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری به وزیر کشور و هیئت رئیسه مجلس و رئیس کمیسیون شورای مجلس گفت: باید به موضوع اختصاص کرسی مستقل نمایندگی برای شهرستان بردسیر توجه شود  چرا که درحال حاضر استان کرمان 6 نماینده در مجلس کم دارد. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: هیئت ، موضوع ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار