اصفهان/

آماده باش اورژانس ۱۱۵ جهت پوشش امداد سلامت مراسم روز جهانی قدس

مدیرحوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان گفت: در روز جهانی قدس، 20 کارشناس متخصص این مرکز آماده خدمت رسانی به مردم روزه دار شرکت کننده در راهپیمایی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، غفور راستین با اعلام این خبر افزود : کلیه پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های اصفهان به منظور ارائه خدمات امدادی به مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهای قدس به صورت آماده باش در آمده است.

وی افزود: واحد های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی برای پوشش امداد سلامت روز قدس مجهز به امکانات و تجهیزات تخصصی کافی شده اند.

راستین خاطر نشان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در میدان امام (ره) اصفهان و خیایانهای اطراف آن علاوه بر ۲۵ پایگاه اورژانس شهر اصفهان ، ۲ واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ نیز در ورودی خیابان حافظ و سعدی ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس بهمراه ۲۰ نفر کارشناس تخصصی فوریتهای پزشکی آماده ارائه خدمات امدادی به
شهروندان اصفهانی می باشد.

وی ضمن حضور سایرکارکنان فوریت های پزشکی در مراسم راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت وقوع حادثه خصوصا تصادف یا وجود بیمارانی در جمعیت راهپیمایان که نیاز به خدمات فوریتهای پزشکی دارند ، با شماره ۱۱۵ تماس گرفته واعلام امدادخواهی نموده و مسیر واحد امدادی را باز نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.