روز قدس در خون33/

بازتاب راهپیمایی روز قدس در ایران در روزنامه ایلاف

روزنامه ايلاف تظاهرات روز جهاني قدس در ايران را بازتاب داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ این روزنامه چاپ لندن در شماره امروز خود نوشت: تلویزیون ایران اعلام کرد به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از مردم فلسطین در بیش از 700 شهر ایران تظاهرات حمایت از مردم فلسطین برگزار شد. 

این منبع تصریح کرد : در تهران پایتخت ایران تظاهر کننده گان با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند.

این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت : حسن روحانی رئیس جمهور ایران که در این تظاهرات شرکت کرده بود، گفت : جهان اسلامی باید امروز یکصدا اعلام کند که روز خشم و کینه و وحدت مقاومت فلسطین علیه اسرائیل است.

وی اظهار داشت: جهان خواستار لغو محاصره غزه ، بازگشایی گذرگاه رفح و توقف حملات علیه غزه است تا اهالی غزه بتواند زندگی عادی و طبیعی خود را داشته باشند.

وی همچنین از کسانی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کردند، انتقاد کرد.

"حسین سلامی" جانشین فرمانده سپاه ایران در اظهاراتی که تلویزیون رسمی ایران آنرا پخش کرد، گفت: اکنون مکان امنی برای صهیونیست ها در سرزمینهای اشغالی وجود ندارد زیرا موشک های مقاومت به دورترین مکانی که صهیونیست ها فکر آنرا نمی کردند، می رسد.

وی اظهار داشت: صهیونیست ها را منزل به منزل تحت تعقیب قرار خواهیم داد و انتقام خون شهدایی که در فلسطین ریخته شده از شما خواهیم گرفت.

این منبع افزود: یکی از تظاهر کنندگان ایرانی خطاب به فلسطینیان گفت مبارزه را تا آخرین قطره خون خود ادامه دهید زیرا کشورهای اسلامی به ویژه ایران در کنار شما و برای نجات شما ایستاده اند. 

این در حالی بود که دیگر تظاهر کنندگان شعار " مرگ بر اسرائیل" و " مرگ بر آمریکا" سر می دادند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار