حاجی‌بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکل‌های دانشجویی به سمت عملی‌تر شدن کرسی‌آزاد اندیشی پیش روند

مسئول سابق هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی برای پیشرفت باید به سمت عملی‌ترشدن کرسی‌های آزاد اندیشی پیش روند، گفت: در رقابت گفتمانی دانشجو با هر تفکر و دیدگاهی، نظر خود را نسبت به مسائل روز بیان می‌کند، لذا هر فرد نقطه‌ ضعف و قوت خود را می‌یابد و در نهایت به یک عقیده جامع خواهند رسید.

"امیررضا حاجی‌بابایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایجاد رقابت گفتمانی در دانشگاه‌ها، گفت: یکی از تجربه‌های تلخ دوران اصلاحات این بود که برای رقابت گفتمانی دانشجویان تریبونی وجود نداشت، به‌ همین دلیل متاسفانه شاهد مسائلی همچون کوی دانشگاه ۷۸ بودیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همگان خواستند تا نگاه عمیق‌تری به گفتمان‌های دانشجویی داشته باشند، تصریح کرد: تبادل اندیشه سالم تنها گزینه برای حل مشکلات کشور است که باید در دانشگاه به صورت جدی به آن پرداخته شود. 


حاجی بابایی اضافه کرد: خروجی گفتگو در دانشگاه راه‌حل‌های مطلوب  برای حل مسائل و مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی تاکید داشتند، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی ابزاری پرکاربرد برای ایجاد فکر نو و اندیشه جدید است.

حاجی‌بابایی در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت گفتمانی دانشجو با هر تفکر و دیدگاهی، نظر خود را نسبت به مسائل روز بیان می‌کند، لذا هر فرد نقطه‌ ضعف و قوت خود را می‌یابد و در نهایت به یک عقیده جامع خواهند رسید.

وی تاکید کرد: تشکل‌های دانشجویی برای پیشرفت باید به سمت عملی‌ترشدن کرسی‌های آزاد اندیشی پیش روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، رهبری ، دانشگاه ، دیدگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار