"خسرو احمدی" به "گاهی به پشت سر نگاه کن" پیوست

خسرو احمدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی رضا انصاریان اضافه شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو با اعلام این خبر گفت: خسرو احمدی چند روز گذشته در نقش مدیر یک رستوران قدیمی جلوی دوربین «گاهی به پشت سر نگاه کن»  رفت؛ این هنرمند در نقش فردی ظاهر می شود که پاسخ پرسش های «آقای تابش»  با بازی امین تارخ، درباره «پویا» با بازی سعید چنگیزیان را در مشت دارد.
 
مسعود صباح گفت: این سریال با بازی حدود 150 بازیگر و هنرور تصویربرداری می شود، خسرو احمدی نیز به اندازه چند سکانس همراه «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: تصویربرداری بخش مهمی از بازی خسرو احمدی انجام گرفته و در  ادامه کار دوباره از حضور هنرمندان او در یکی از سکانس ها استفاده خواهیم کرد.
 
مدیر گروه مجموعه  های تلویزیونی شبکه دو ادامه داد: «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی جلوی دوربین رفته است.
 
به گفته صباح فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.
 
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو گفت: هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان ، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی ، امیر کربلایی زاده، مسعود سخایی و نگار حسن زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.
 
این سریال که در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش در نیمه دوم سال تولید خواهد شد، 1 تیر در لوکیشن محضراسناد رسمی واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری کلید خورد و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم ، نوید میرالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.
 
خسرو احمدی، متولد ۱۳۴۲ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است، این هنرمند تجربه بازی در فیلمهای سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه، قبیله من، هم بازی، طاووس‌های بی‌پر، مسیح، جایی برای زندگی، خوابگاه دختران، عاشق مترسک، کلاه قرمزی و سروناز، تارزن و تارزان، دختر شیرینی فروش، یکی بود یکی نبود و اتل متل توتوله را در کارنامه خود دارد.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار