رودهن/

آمریکا و اتحادیه اروپا حامیان اسرائیل می باشند

بخشدار رودهن گفت : آمریکا در کنار اتحادیه اروپا در مورد وضعیت فلسطین از اسرائیل حمایت می کنند و حملات اسرائیل را دفاع از خود می دانند .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اتفاقات منطقه گفت : رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اضلاع استکبار جهانی فعالیت های تروریستی در سوریه و لبنان و عراق را در کنار فلسطین هدایت می کنند و مجری تفکرات اسلام ستیزی استکبار جهانی است.

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود : آمار بیش از هزار و 900 شهید و زخمی سندی از جنایات تروریستی خاص استکبار جهانی طراحی شده به دست امریکا و اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه است و رژیم صهیونیستی در پناه نا امنی در منطقه منافع خود را دنبال کرده است .

طاهر خانی با تاکید بر اینکه رزیم صهیونیستی با برخورد به انزوای داخلی و منطقه ای برای برون رفت از این انزوا بحران سازی جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است ، تصریح کرد : رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از غفلت جهان اسلام به کشتار مسلمانان ادامه می دهد و ملت های اسلامی برای برخورد با این غده سرطانی باید از اختلاف پرهیز کرده اتحاد خود را قوی تر کنند.

بخشدار رودهن با اشاره به سکوت اعراب در برخورد با اقدامات ضد اسلامی رژیم صهیونیستی در سر زمین های اسلامی ،اظهارداشت : کشور های عربی در خواب فرورفته اند ، بحث مصر و بسته شدن دروازه رفح به سمت مردم فلسطین و رویکرد دوگانه ترکیه گواهی براین واقعیت است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.