بیش از 2 میلیون و 500هزار دعای قنوت عید فطر در امامزادگان کشور توزیع می‌شود

سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر بیش از 2میلیون و 500هزار دعای قنون در 992 امامزاده کشور توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی سازمان  اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بیش از 2میلیون و 500هزار دعای قنوت همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر در 992 امامزاده کشور توزیع خواهد شد.
این طرح همزمان با صبح عید سعید فطر با حضور ائمه جمعه و جماعات در استان‌ها و شهرستان‌های کشور به منظور برپایی با شکوه نماز عید سعید فطر در دست  اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های اقامه نماز عید سعید فطر، خیمه‌های معرفت و مسابقه‌های فرهنگی، آموزشی و مذهبی  ویژه کودکان و  نوجوانان در امامزادگان کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های خیمه معرفت، مسابقه‌های کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن بزرگ خیمه‌های معرفت در بعضی از استان‌ها و شهرستان‌های کشور قبل از نماز عید سعید فطر و برخی دیگر پس از عید سعید فطر، مداحی، سرود، تواشیح، سخنرانی از اقدامات اجرایی  این طرح  است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی خاطرنشان کرد: مشاوره و جلسات پرسش و پاسخ، مشاوره خانواده، تربیت کودک، برگزاری مسابقه خیمه معرفت،از محتوای ویژه برنامه‌های خیمه‌های معرفت، اهدای جوایزی امامزادگان در هر استان‌،‌ آماده سازی امکانات جانبی امامزادگان از جمله تعمیرات پارکینگ، ساماندهی ورودی و خروجی امامزادگان، آماده سازی جایگاه اقامه نماز عید فطر در فضای باز امامزادگان از اقدامات دیگر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، اوقاف ، خیریه ، عید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار