کارت قرمز میراث فرهنگی تهران به نماینده منتخب فدارسیون فوتبال در اجرای تور جام جهانی2014

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: با صدور رای کمیته تخصصی تورهای برزیل، پروانه فعالیت دفتر خدمات مسافرتی تعطیلات رویایی لغو شد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ با تشکیل جلسه نهایی بررسی عملکرد آژانس مسافرتی منتخب فدراسیون فوتبال در جام جهانی 2014 آخرین پرونده از حاشیه تورهای جام جهانی در کمیته تورهای برزیل بسته شد ، جلسه ای که لغو آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی ماحصل آراء اعضای آن بود. 

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در این خصوص گفت: میراث فرهنگی تهران پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل به دور از تنش ها و اخبار ایجاد شده در خصوص نحوه اجرای تورهای جام جهانی 2014 با تشکیل یک کارگروه تخصصی  و ارسال فراخوان از شرایط و نحوه انتخاب دفاتر مجری برگزاری تورهای برزیل اولین اقدام قانونی و ذاتی خود را در ساماندهی مسافرین جام جهانی انجام داد.

وی در ادامه افزود :پس از دریافت تمامی درخواست ها ، مستندات لازم از قبیل ذخیره پروازی و اقامتی و همچنین نحوه ترانزیت مسافرین در شهرهای که بازی های تیم کشورمان در آنها صورت می گرفت نیز دریافت گردید که تنها 8 دفتر مجاز به برگزاری تور جام جهانی شدند که از این میان یک دفتر از سوی فدراسیون فوتبال معرفی گردید.

مدیر کل میراث تهران گفت : پس از بازگشت مسافرین جام جهانی2014 عده ای از مسافران از نحوه خدمات دهی آژانس منتخب فدراسیون به میراث فرهنگی تهران شکایت نمودند  که در مجموع  21  فقره شکایت توسط خبرنگاران، عکاسان و 6 فقره شکایت توسط حاضران در تور به معاونت گردشگری استان اعلام گردید.

آخرین جلسه بررسی عملکرد آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی با حضور نمایندگان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و کارشناسان معاونت گردشگری استان و مدیر عامل آژانس مذکور تشکیل گردید.

این مقام مسئول افزود با تشکیل اولین جلسه کمیته تخصصی  تورهای برزیل برای رسیدگی به شکایات تورهای جام جهانی  مقرر شد با ایجاد یک فرجه دو هفته ای از  مدیر آژانس تعطیلات رویایی خواسته شد تا رضایت نامه تمامی مسافرین تورهای جام جهانی خود را به این کمیته ارائه نمایدکه در نهایت این اتفاق روی نداد و تنها  مدیر عامل اقدام به ارائه فرم نظر سنجی از تعدادی مسافرین و نامه رضایت نسبی فدراسیون را ارائه نمود.

وی ادامه داد  در آخرین جلسه کمیته تورهای برزیل که با حضور اعضای کمیته فنی معاونت گردشگری استان برگزار گردید، با توجه به عدم ارائه مستندات مبنی بر جلب رضایت شاکیان و رضایت نامه سایر مسافران اعضای کمیته راًی بر لغو آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی را صادر کردند.

وی با تأکید بر آن‌که، برخلاف آنکه اجرای تور به کشور برزیل از بعد مسافتی در مقایسه با مقاصد پیشین تورهای جام جهانی که کشورمان در آن حضور داشته است بسیار سخت تر و پرهزینه تر بوده است  افزود:  خوشبختانه با تجربه قرار دادن مشکلات پیش آمده برای مسافرین تور های جام جهانی سنوات گذشته  توانستیم در انتخاب دفاتر  مجری بسیار موفق عمل نماییم که حاصل این برنامه ریزی منسجم در نهایت رضایتمندی مسافرین از دفاتر برگزیده  اداره کل  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران برای اجرای تور برزیل  بوده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار