پس از بمباران رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

تخلیه بزرگترین بیمارستان رفح در نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین از تخلیه کامل بزرگترین بیمارستان رفح در نوار غزه پس از حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین امروزشنبه از تخلیه کامل بیمارستان ابویوسف النجار(بزرگترین ومهمترین بیمارستان شهر رفح درجنوب نوار غزه) پس از اینکه روز گذشته مورد حمله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، خبرداد.

"اشرف قدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: بیمارستان ابویوسف النجار چندین بار مورد حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت، که طی آن ما مجبور شدیم بطور کامل این بیمارستان را تخلیه کرده و از انتقال مجروحان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به آن، از ترس حمله مجدد، خودداری نماییم.

وی همچنین اعلام کرد: مجروحان این بیمارستان به دو بیمارستان کوچک تر در مرکز شهر رفح که امکان پذیرش این مقدار مجروح را نیز ندارند، منتقل شده‌اند.

وی همچنین از تمامی سازمانهای بین‌المللی و نیز آزادگان جهان خواست تا برای ایجاد راهی امن برای انتقال مجروحان به بیمارستان‌های دوشهر خان یونس وغزه در نوار غزه به منظور مداوا ورود نمایند.

گفتنی است ماشین‌های امداد به دلیل حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی قادر به خروج از شهر رفح در جنوب نوار غزه نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار