ضرورت رفع کمبود و محدودیت فضای ساختمانی در حوزه انتظامی شهرستان ملارد

یکی از مشکلات و نارسایی‌های موجود در شهرستان ملارد، مربوط به کمبود و محدودیت در فضای ساختمانی مجموعه‌ی نیروی انتظامی این منطقه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یکی از ضروریات حصول و رشد و توسعه پایدار،تأمین و تعریف زیر ساخت‌ها و امکانات سخت افزاری است که در کنار تدوین برنامه‌ریزی اصولی و مدون، زمینه رشد و توسعه فزاینده و پایدار را فراهم می‌نماید.

یکی از شاخصه‌های توسعه و رشد در جهان امروز، مشمول ضریب امنیتی می‌شود که دستگاه‌ها و ارگان‌های بسیاری در تأمین، تولید، ایجاد و حفظ آن اثر گذار هستند که یکی از نهادهای مربوطه در بخش مذکور مجموعه‌ی نیروی انتظامی و عناصر خدوم و فعال در آن هستند.

بی تردید بخشی از الزامات هر نهاد و اداره‌ای به منظور ارائه خدمات مطلوب،مشمول  امکانات مورد نیاز و متناسب با آن اداره است و یکی از ابعاد این امکانات به فضای ساختمانی در جهت استقرار و ساماندهی امور است که این امر به صورت مطلوبی در حوزه انتظامی شهرستان ملارد لحاظ نشده است و در بخش پلیس آگاهی و پلیس فتا، شهرستان ملارد با محدودیت در فضای ساختمانی مواجه است.

امید آن می‌رود دستگاه‌ها و نهاد‌های زیربط، با در نظر گرفتن موقعیت منطقه‌ای شهرستان که به نوعی به مثابه یکی از مناطق حائز اهمیت در تأمین امنیت استان تهران نیز محسوب می‌شود در ایجاد امکانات سخت افزازی(فضای ساختمانی مورد نیاز نیروی انتظامی ملارد) اقدامات و تمهیدات لازم را لحاظ نمایند تا مشکل مذکور به نحو شایسته‌ای رفع و دفع گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار