شکارچیان مسلح به سلاح جنگی در منطقه کوه سفید دماوند در دام قانون

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز به همراه سلاح کلاشینکف ، یک قبضه سلاح شکاری ، تعدادی مهمات و لاشه گوشت یک راس از نوع قوچ و میش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس میرزاکریمی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: ماموران پاسگاه کوه سفید صبح روز گذشته در منطقه ممنوعه کوه سفید متوجه صدای شلیک چهار تیر می شوند.
وی افزود:  ماموران بلافاصله وارد عمل شده و و با توجه به اینکه شکارچیان دارای سلاح جنگی بودند، آنها را بطور نامحسوس تحت مراقبت  گرفته و تقاضای نیرو کمکی از مرکز یگان نمودند.
میرزاکریمی با اشاره به اینکه اکیپی از  نیروهای مرکز اداره به همراه  فرمانده یگان پارک ملی لار و با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به منطقه کوه سفید اعزام شدند تصریح کرد: متخلفان که پدر و پسر هم بودند با دو قبضه اسلحه در حوالی عصر در حالی که زیر یک درخت نشسته بودند محاصره و دستگیر شدند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند  خاطر نشان کرد:متهمان بلافاصله به مرکز یگان منتقل شده و با هماهنگی و اخذ دستور قضایی نسبت به بازرسی منزل آنها اقدام  شد.
وی اظهار داشت: مقدار ۲ کیلو لاشه گوشت شکار از نوع قوچ و میش و هفتاد تیر فشنگ و سه قطعه عکس سلاح جنگی از منزل این متخلفان کشف و ضبط گردید و متخلفان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دماوند ، صیاد ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار