"قاسم عطا" سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در کنفرانسی خبری اعلام کرد، نيروهای امنيتی به عمليات خود برای بيرون راندن عناصر داعش از مرکز "جرف الصخر" ادامه می‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد؛ "قاسم عطا" سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در کنفرانس خبری در بغداد درباره عملیات نیروهای امنیتی این کشور علیه تروریست‌های داعش گفت نیروهای امنیتی و عشایر حامی آن‌ها توانستند تلاش تروریست‌ها برای نزدیک شدن به منطقه "ضلوعیه" را ناکام بگذارند. 

نیروهای امنیتی به عملیات خود برای بیرون راندن عناصر داعش از مرکز "جرف الصخر" ادامه می‌دهند. نیروهای امنیتی و عشایر حامی آن‌ها سلطه خود را بر منطقه "حدیثه" تحکیم بخشیدند.

عطا تصریح کرد؛ یک تروریست به نام "عبدالرحمن مصطفی" و شماری از همراهان وی در منطقه تلعفر کشته شدند. وی همچنین افزود نیروهای عملیات بابل به موفقیت‌های زیادی در منطقه جرف الصخر دست یافتند. 

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: شبکه الحدث و العربیه از تروریسم در عراق حمایت و به اقدامات تروریستی در این کشور تحریک می‌کنند. وی افزود برخی از شبکه‌های عراقی که حزب اسلامی آن‌ها را اداره می‌کند تروریسم را ترویج می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار