به دلیل اقدامات وکیل کشتی‌گیران؛

پرسپولیس در دادگاه منکر هر گونه قرارداد قانونی شد / قرارداد کشتی گیران فاقد امضای رویانیان است

باشگاه پرسپولیس که قصد داشت در مقابل کشتی‌گیران کوتاه بیاید با اقدامات صورت گرفته از سوی کشتی‌گیران، حالا به کلی منکر هر گونه قرارداد رسمی و قانونی کشتی‌‌گیران باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که به نظر می‌رسید به توجه به گوش شکسته بودن مهدی خواجه‌وند عضو و سخنگوی هیأت مدیره که معتمد امیررضا خادم است، رابطه خوب امیررضا خادم با غلامرضا محمدی و در نهایت این حقیقت که پول پرداختی به کشتی‌گیران از جیب اسپانسر می‌رفت، مشکل مطالبات تیم کشتی آزاد پرسپولیس حل شود و باشگاه از شخم زدن موضوع بگذرد‌، اقدام کشتی‌‌گیران که ابتدا به نظر می‌رسید، باشگاه را غافلگیر کرده است، باعث تغییر مواضع شد.

پرسپولیسی‌ها که قصد نداشتند پرونده خود در شعبه 40 را به طور جدی پیگیری کنند، تغییر روش داده و شنیده می‌شود در اولین جلسه برای اینکه جدیت خود را نشان بدهند به کلی منکر وجود قراردادهای قانونی کشتی‌گیران باشگاه شدند.

منابع غیررسمی خبر می‌دهند که مسئولان باشگاه قراردادهای رسمی پرسپولیس درج شده در سربرگ باشگاه، دارای مهر باشگاه، حداقل امضای محمد رویانیان و دارای شماره اندیکاتور و درج شده در دبیرخانه باشگاه می‌دانند. این در حالی است که گفته می‌شود قراردادهای کشتی‌گیران در سربرگ باشگاه ثبت شده و دارای مهر است، اما امضای رویانیان را ندارد و در دبیرخانه شماره نشده است.
 
این مطالب در حالی مطرح می‌شود که کشتی‌گیران هم امضای قراردادهای خود توسط شخص ثالث را به اعتبار حکم این فرد از سوی محمد رویانیان اعلام کرده‌اند حالا نتیجه کنار هم قرار گرفتن همه این موارد چه خواهد بود تصمیمی است که قاضی شعبه 40 اخذ خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار