سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده است، گفت: نیازمندانی که زکات فطریه به آنان تعلق می‌گیرد، شناسایی شدند که با جمع‌آوری این وجوهات در کوتاهترین زمان ممکن میان آنها توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین انواری، اظهار داشت: ماه عظیم و شریف رمضان، یک ضیافت بسیار بزرگ و با نشاط است که هر لحظه از این ماه مبارک درس و سازندگی است.

وی با بیان اینکه هدف این نهاد از برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی در سطح کشور توسعه فرهنگ احسان و نوع دوستی در جامعه است، یادآور شد: در این ماه مبارک، با کاهش جرائم، فزونی محبت‌ها و تغییر در نوع گفتار و رفتار افراد مواجه می‌شویم که تمامی این موارد نشات گرفته از نورانیت دل‌ها و همدلی‌ها در این ماه شریف است.

انواری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس همدلی و وحدت فکری و عملی مردم بنا شده است، افزود: این نهاد نیز به دنبال ایجاد صحنه سبقت در خیرات است و اینکه مردم خود متولی رسیدگی به امور و حل معضلات یکدیگر باشند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: باید از مردم فهیم کشورمان که همیشه در صحنه عمل حضور دارند، قدردانی کنیم.

انواری در خصوص نحوه جمع آوری وجوه فطریه توسط پایگاه‌های کمیته‌امداد امام(ره)، مصلاهای برگزاری نماز عید و مساجد، بیان کرد: در تمامی محلات نیازمندانی که زکات به آنان تعلق می‌گیرد شناسایی شدند و با جمع آوری زکات فطریه در کوتاهترین زمان میان افراد نیازمند توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های امداد امام(ره) در طول سال جهت جمع آوری کمک‌های مردمی برای مظلومان غزه فعال و همچنین شماره حساب 5555 بانک ملی شعبه کمیته امداد امام(ره) قابل واریز در سراسر کشور و دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان مومن و شریف است و تا کنون نیز این کمک‌های مردمی کشورمان از طریق ممکن در اختیار آنان قرار گرفته و در مقاومت این افراد نیز تاثیر گذار بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار