امیرسرتیپ خرم‌طوسی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث ارتش:

حفظ بیش از 1 میلیون و 200 هزار حدیث توسط بیش از 6 هزار ارتشی بسیار ارزشمند است

مشاور عالی فرماندهی کل ارتش با اشاره به حفظ بیش از 1 میلیون و 200 هزار حدیث توسط بیش از 6 هزار نفر در جشنواره حدیث ارتش گفت: کسانی که توفیق حفظ احادیث و سود بردن ملت و خودشان از آن و درایت و درک و عمل و انتشار احادیث موفق می‌شوند طبق گفتار ائمه اطهار(ع) مرتبه و درجه بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیرسرتیپ خرم‌طوسی مشاور عالی فرماندهی کل و جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث ارتش اظهار داشت: در میان تلاش‌هایی که سازمان عقدیتی سیاسی ارتش به برکت روحانیت معزز انجام می‌دهد این جشنواره کار بزرگی بوده است.   
 
وی افزود: ما محبوبیت ارتش و جایگاه آن در نزد ولی امر مسلمین و ارزشی که مردم برای ارتش قائل‌اند و توفیقات در عرصه‌های جهاد و عملیاتی و فتح عرصه‌های علمی بی نیازی از دشمن و پربودن دست از نظر نیروی انسانی که آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده را مدیون عزیزان روحانی می‌دانیم.   
 
امیر خرم‌طوسی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف به لطف الهی در حوزه روابط عمومی و رسانه و تبلیغ ارزشمند مسجدی و برگزاری حدود هزار نماز جماعت و اهتمام ویژه و خاص به قرآن در ارتش و ابتکاراتی که حاصل شده و اهتمام به آموزش و انتقال سینه به سینه این مفاهیم قرآنی و احادیث در میان نسل جوان و مردم توانسته‌ایم به مدارج مهمی دست یابیم.   
 
مشاور عالی فرماندهی کل ارتش گفت: چندین هزار جوان و خانواده‌ها به لطف الهی در این جشنواره حدیث حضور یافته‌اند و با توجه به بیش از 6 هزار شرکت کننده که آغاز آن با حفظ 200 حدیث و برای منتخبین بیش از 400 حدیث بوده است بیش از 1 میلیون و 200 هزار حدیث حفظ شده که بسیار ارزشمند است.   
 
وی اظهار داشت: در روایت آمده که کسانی که توفیق پیدا می‌کنند 40 حدیث را حفظ کنند که ملت و خودشان از آن سود ببرند به مرتبه بالایی دست یافته‌اند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به حافظان محترم حدیث خاطر نشان کرد: روایت و حفظ حدیث یک بخش است و درایت و درک و عمل به احادیث و انتشار آن مرحله دیگری است و طبق احادیث ائمه اطهار(ع) کسانی که کلام ما را انتشار می‌دهند مرتبه بالایی دارند و شما عزیزان به درجه والایی مفتخر شده‌اید که از دست نبی اکرم(ص) برای شما جوانان عزیز ثبت و ضبط شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، ارتش ، حدیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار