نیایش شبانه/ پروردگارا! ما را از زشتيها پيراسته ساز

نیایش فرصتی است برای پیوند با بی‌کرانه‌ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه‌ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه‌ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
بار الها تو را سپاس كه پرده سياه شب را به نور صبح شكافتى و ما را از روشنى روز بهره ‏مند ساختى‏ و در راه فراهم آوردن روزى بينا فرمودى و از پيشامدهاى خطرناك بلا و سختي ها نگه داشتى.
شب را به صبح رسانديم و تمام آفريدگان جملگى پاى در ميدان صبح نهادند :
آسمان و زمين و آنچه در اين دو پراكنده ‏اى، ساكن و جنبنده، ايستاده و رونده و هر چه در هوا بالا رفته، و آنچه در زمين پنهان شده، به صبح در آمدند در حالي كه همه در اختيار تو هستيم. و همه در سراپنجه قدرت تو به صبح رسيديم در حالى كه سلطنت و پادشاهى تو ما را فراگرفته و مشيت تو ما را تحت پوشش خود در آورده و به فرمان تو در كارها تصرف مى ‏كنيم و در عرصه تدبير تو رفت و آمد مى ‏كنيم.
بار خدايا بر محمد و آلش درود فرست و نيكى همراه بودن با اين روز را روزى ما گردان، و ما را از بدى مفارقتش به خاطر ارتكاب گناه يا كسب معصيت كوچك و بزرگ حفظ فرما. و در اين روز بهره ما را از خوبيها سرشار كن، و از زشتيها پيراسته مان ساز و از ابتدا تا پايان آن را براى ما از حمد و شكر و اجر و اندوخته آخرتى و فضل و احسان انباشته كن.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار