شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ابطال پروانه تا معرفی به دادگاه ذیصلاح جریمه رانندگان متخلف/ تاکسیرانان متخلف نمره منفی می‌گیرند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از ابطال پروانه و معرفی رانندگان متخلف به دادگاه خبر داد.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به دسته‌بندی تخلفات بر اساس مصوبه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در آیین نامه جدید تخلفات رانندگان اشاره نمود و اظهار داشت: بر اساس این طرح برخی از تخلفات مستقیماً به کمیته انضباطی گزارش می شود.


وی با بیان عدم بخشودگی در تخلفات گزارش شده به کمیسیون انضباطی ، تصمیم گیرنده در خصوص آن را این کمیته دانست و تصریح کرد: ابطال پروانه تا معرفی به دادگاههای ذیصلاح از مهمترین جرائم این تخلفات است ضمن اینکه احتمال اعمال ترکیبی از جرائم نیز وجود خواهد داشت.


عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران از اعمال جریمه و درج نمره منفی بدون معرفی به کمیته انضباطی به عنوان جریمه دسته دیگر از تخلفات نام برد و افزود:‌ ضمن اینکه باید در نظر داشت هر تخلف به معنای یک جریمه و نمره منفی است و رانندگانی که نمرات منفی آنه به هر یک از نمرات اعلام شده برسد مشمول پرداخت جریمه دیگر نیز خواهد شد.


اقبال شاکری در پایان خاطر نشان کرد: کسر نمره منفی به عنوان تشویق برای رانندگانی که پس از 6 ماه از آخرین تخلف قبلی هیچ گونه جرمی مرتکب نشده‌اند اعمال می‌شود.


انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: جریمه ، تخلف ، معنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار