با همکاری تشکل‌های مردمی و دانشجویی صورت می‌گیرد

برگزاری خیمه "غزه تنهای پیروز" از 18 مرداد ماه

خیمه «غزه تنهای پیروز» از شنبه هجدهم مرداد ماه در پارک دانشجو و با همکاری چندین تشکل دانشجویی و مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل نوری مقدم مسئول روابط عمومی خیمه «غزه تنهای پیروز»، از برپایی این خیمه از شنبه هجدهم مرداد ماه، در پارک دانشجو و با همکاری چندین تشکل دانشجویی و مردمی خبر داد.
 
وی در ارتباط با نامگذاری این خیمه عنوان کرد: با وجود عدم حمایت مجامع بین‌المللی و همسایگان غزه و همچین سکوت مرگبار حکام دولت‌های عربی، مردم غزه تنها با تکیه بر قدرت الهی و استقامت کم نظیر خود تا کنون توانسته‌اند مصداق تحقق این وعده الهی باشند که اگر استقامت ورزید پیروز خواهید بود و مطمئنا تا پیروزی‌های فراتر و پیروزی نهایی که همان آزادی قدس شریف است فاصله زیادی نخواهد ماند.
 
دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: شعار ما این است که «قلب ایران برای غزه می تپد» و به امید خدا در این خیمه علاوه بر حضور چهره‌های برجسته و اساتید و گفت‌وگوهای مردمی به جمع آوری کمک مالی برای تجهیز نظامی فلسطین و همچنین تامین دارو و غذا و سایر نیازهای مردم پرداخته خواهد شد.
 
وی افزود: از سویی دیگر فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی پیرامون این موضوع و برگزاری برنامه‌هایی نظیر اجرای زنده موسیقی مقاومت، پخش فیلم، ارتباط زنده با غزه، غرفه کودکان و فعالیت‌هایی از این دست، همه روزه از ساعت 17 تا 22 برگزار می‌شود.
 
نوری مقدم اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این خیمه، طرح سرپرستی ایتام غزه است که با همت بیش از 100 گروه جهادی که در این فعالیت همکاری می‌کنند اجرا می‌شود.
 
همچنین این گروه‌های جهادی آمادگی خود را برای سازندگی نوار غزه بعد از اتمام جنگ اعلام کرده‌اند.
 
مسئول روابط عمومی خیمه «غزه تنهای پیروز» ضمن دعوت از مردم و چهره‌های برجسته در این کار برجسته اعلام کرد: ما در این خیمه آمادگی داریم تا از تمامی گروه‌های مردمی که تمایل به جمع آوری کمک و فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی در مراکز خود را دارند ، حمایت و پشتیبانی کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، غزه ، حمایت ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار