روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد؛

تل‌آویو اطلاعات زیادی را از رسانه‌ها، در خلال عملیات صخره پایدار در غزه مخفی نمود

روزنامه اسرائیلی هاآرتص در مطلبی اعلام کرد که تل آویو اطلاعات بسیاری را از رسانه‌ها در خلال عملیات صخره پایدار مخفی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه اسرائیلی هاآرتص در مطلبی عنوان کرد؛ دولت اسرائیل در خلال عملیات صخره پایدار در نوارغزه، اطلاعات زیادی را از رسانه‌های اسرائیلی به منظور ثبات در جبهه داخلی اسرائیل مخفی نگاه داشته است.

این روزنامه اسرائیلی همچنین می‌نویسد: سازمان سانسور نظامی( که بخشی از سازمان ضداطلاعات ارتش اسرائیل است) اقدام به تشدید نظارت خود بر انتشار اخبار در رسانه‌ها و نیز تحلیلگرانی که بر صفحه شبکه‌های تلویزیونی ظاهر می‌شوند، از ترس دادن اطلاعاتی پیرامون خسارت‌های ارتش و مناطق حساس و امنیتی کرده است.

این روزنامه همچنین نوشت سازمان سانسور نظامی تأکید کرده است که هرکسی که اقدام به انتقاد از این عملیات در اسرائیل بکند و مدعی شود که آن عملیاتی بدون توجیه بوده است، با وی به عنوان خائن رفتار خواهد شد و متهم به خیانت می‌شود.

گفتنی است، این نظارت‌ها از سوی سازمان سانسور نظامی با وجود این صورت می پذیرد که رژیم صهیونیستی تمامی رسانه‌ها را پیشتر برای آمادگی عملیات درغزه بکار گرفته بود و این مسأله عمق اختلافات در داخل جامعه اسرائیل را پیرامون منفعت این عملیات و دستاوردهایی که ارتش رژیم صهیونیستی بدست آورده برملا می‌کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار