حسینی‌صدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نتایج بررسی پرونده سد فشافویه 22 مرداد اعلام می‌شود

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه سد فشافویه گفت: طی جلسه روز چهارشنبه 22 مردادماه، نتایج کار و اعلام نهایی برسیَ‌ها برای برخورد قانونی با متخلفین این حادثه به مراجع قضایی ارائه خواهد شد.

"موید حسینی صدر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به مرگ دو میلیون قطعه ماهی در سد فشافویه اظهارداشت: در ارتباط با این موضوع ما جلسات متعددی برگزار کردیم و این در حالی است که در جلسه روز چهارشنبه 22 مرداد نتایج کار و اعلام نهایی برسیَ‌ها بیان خواهد شد.

وی در ارتباط با اینکه طبق گفته دادستان کل کشور، پرونده مسیر قضایی خود را طی می‌کند تصریح کرد: آخرین اقدامات انجام شده و تشخیص اینکه مقصر و عامل این فاجعه چه کسی بوده است در روز جهارشنبه طی جلسه‌ای بررسی می‌شود و قطعا برای برخورد قانونی با متخلفین، نتایج بررسی‌ها به مجلس و مراجع قضایی ارسال می‌شود.
 
گفتنی است؛ طی اردیبهشت ماه سال جاری در سد فشافویه 2 میلیون ماهی تلف شدند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین"محسنی اژه‌ای" در شصت و یکمین نشست خبری خود با اصحای رسانه به این حادثه اشاره کرد مبنی بر اینکه دادستان به عنوان مدعی‌العموم به آن ورود کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار