معاون صدا در اختتامیه جشنواره صدا آزاد عنوان کرد

ادبیات و طنز مهمترین محصولات فرهنگی هستند/تسلیت معاون صدا به بازماندگان حادثه سقوط هواپیما

معاون صدای رسانه ملی گفت : تولیدات و محصلات فرهنگی در هر کشور شاخص توجه آن کشور به فرهنگ است و در بین این محصولات ، محصولات فرهنگی ادبیات مهمترین محصول فرهنگی جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم اختتامیه جشنواره صدا آزاد  محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی گفت : حادثه تلخی امروز به وقوع پیوست و با سقوط هواپیمای مسافربری تعدادی از هموطنان ما به دیار باقی شتافتند برای آنان طلب مغفرت و برای بازماندگان از خداوند بزرگ طلب صبر می کنم.

 از سویی دیگر امروز و امروزها روح و روان هر انسان آزاد و آزاد اندیشی از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه مظلوم غزه به درد می آید دل همه ما پریشان است و نگران کودک کشی و نسل کشی این جنایتکاران هستیم همه مردم جهان و جهانیان آگاهانه به مبارزه با آنان برخواستند، امیدوارم روزی شاهد جشن پیروزی مردم غزه باشیم .
 
وی با اشاره به تولیدات و محصولات فرهنگی در هر کشور به خصوص ایران افزود: در بین محصولات فرهنگی ادبیات مهمترین محصول فرهنگی هر جامعه است و بحث طنز ،فکاهه و کمدی نیاز جدی هر جامعه است به تعبیری جریان کمدی به مصابه جریان روغن در چرخ دنده های صنایع است .
 
صوفی تصریح کرد: طنز برای جامعه امید و نشاط می آورد و اضطراب و تنش را کاهش می دهد، طنز از الویت های فرهنگی جامعه است در همه ی زمان ها و در همه جوامع ما به پدیده طنز و فکاهه نیازمندیم .در حال حاضر همه شبکه های ما در پی 24 ساعت فعالیت برنامه های طنزی را روی آنتن می برند .
 
صوفی خاطر نشان کرد : سال 92 شبکه رادیویی صبا را به عنوان شبکه ای شاد تاسیس کردیم که خیلی سریع جزء شبکه های پر مخاطب ما شد .

همچنین؛از محمد صادق رحمانیان دبیر اجرایی این جشنواره و هیات داوران و افشین یدالهی ترانه سرا تشکر می کنم.این جشنواره  فرصتی برای کشف استعدادهای جوان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار