معاون وزارت خزانه داری دولت ریگان:

واشنگتن تهدیدی برای کل جهان است/ سرقت فلسطین به دست اسرائیل توسط واشنگتن میسر شده است

دکتر "پل کریگ رابرتز" معاون وزیر خزانه داری و معمار اقتصادی دولت ریگان در مقاله ای امریکا را تهدیدی برای جهان توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، "پل کریگ رابرتز" معمار اقتصادی دولت ریگان موسوم به "ریگانومیکس" و منتقد سرسخت سیاست های جنگ افروزانه کاخ سفید در مقاله ای در وب سایت اختصاصی خود اوضاع متشنج و درهم برهم  امروز خاورمیانه را ناشی از دخالت های امریکا دانسته و این کشور را تهدیدی برای جهان توصیف کرده است.

این مقام سابق امریکایی در این گزارش می نویسد: 
"پیامد مداخلات بی پروا و غیر مسئولانه سیاسی و نظامی واشنگتن در عراق، لیبی، و سوریه، شرارت افسارگسیخته بوده است.فرقه های مختلف که تحت حاکمیت صدام حسین، قذافی و بشار اسد در صلح زندگی می کردند ،اکنون یکدیگر را می درند، و یک گروه جدید، موسوم به دولت اسلامی عراق وشام (داعش)، به دنبال ایجاد یک دولت جدید در بخش هایی از عراق و سوریه هستند. 

*** داعش  گروهی است که با مداخله آمریکا ایجاد شده
"آشفتگی  و هرج و مرجی که توسط رژیم بوش و اوباما  وارد خاورمیانه شد به معنی مرگ ومیر و آوارگی میلیون ها نفر و مرگ و میر بی حد و حصر در آینده است. همانطور که من  نوشتم  40 هزارعراقی در بالای کوه ها بدون آب در انتظار مرگ به دست داعش، گروهی که با مداخله آمریکا ایجاد شده، هستند. 

واقعیت  امروز خاورمیانه در تضاد کامل با آن چیزی است که جورج بوش به هنگام فرود در فرودگاه لینکلن در 1مه سال 2003 عنوان کرد:"ماموریت انجام شد". ماموریتی که  واشنگتن انجام داد ویران کردن خاورمیانه و از بین بردن زندگی میلیون ها نفر از مردم و نابودی اعتبار و جهه امریکا در این فرایند بود. به لطف رژیم نومحافظه شیطانی بوش ، امروز امریکا  از سوی بقیه جهان به عنوان بزرگترین تهدید برای صلح جهانی محسوب می شود. 
بوش تجاوز آشکاری را علیه افغانستان انجام داد که واشنگتن آن را " عملیات آزادی پایدار" نامید.

واشنگتن برای  افغانستان ویرانی به ارمغان آورد،نه آزادی. واشنگتن پس از 13 سال منفجر کردن افغانستان ،"ابرقدرت"  در حالی که به دست چند هزار طالبان مسلح به سلاح سبک شکست خورده در حال خروج از این کشور است، ، اما ویرانه ای به جا می گذارد  که واشنگتن مسئولیتی  را در قبال آن قبول نخواهد کرد. 

*** یکی منشأهای آشفتگی بی پایان خاورمیانه اسرائیل است/  سرقت  فلسطین به دست اسرائیل توسط واشنگتن میسر شده است
یکی منشاء دیگر آشفتگی بی پایان خاورمیانه اسرائیل است که سرقت  فلسطین به دست این رژیم، توسط واشنگتن میسر شده است. در بحبوحه تازه ترین حمله اسرائیل به غیرنظامیان غزه، کنگره آمریکا قطعنامه ای در حمایت از جنایات جنگی اسرائیل صادر کرد و به پرداخت صدها میلیون دلار برای تامین مهمات اسرائیل رای مثبت داد. در اینجا ما شاهد حمایت 100 درصدی امریکا اخلاق مدار!!از جنایات جنگی آشکار بر علیه مردم بی دفاع هستیم. 

وقتی که اسرائیل زنان و کودکان را به قتل می رساند ، واشنگتن آن را "حق اسرائیل برای دفاع از کشور خود " می خواند- کشوری که اسرائیل از فلسطینی ها به سرقت برده است-  اما هنگامی که فلسطینیان مقابله به مثل می کند، واشنگتن آن را "تروریسم" می خواند. واشنگتن با حمایت از اسرائیل، که  از سوی چند دولت اخلاقی  که هنوز هم وجود دارند،یک دولت تروریستی اعلام شده،و توسط دبیر کل سازمان ملل متهم به جنایات جنگی است، قوانین خود علیه حمایت از دولت های تروریستی را نقض می کند. 

البته، واشنگتن خود دولت تروریستی برجسته ای است. بنابراین، طبق قانون ایالات متحده، برای واشنگتن غیر قانونی است که از خود حمایت کند. اما واشنگتن قانون را ،نه قوانین داخلی و نه بین المللی را ،به عنوان محدودیتی برای اقدامات خود، قبول نمی کند. واشنگتن "استثنا، کنارنگذاشتنی است." هیچ کس دیگری را به حساب نمی آورد. هیچ قانونی و هیچ ملاحظات انسانی قدرت محدود سازی اراده واشنگتن را ندارد. واشنگتن از آلمان نازی و رایش سوم هم  پیشی گرفته است. 

همانطور که بی اعتنایی واشنگتن درقبال خاور میانه  وحشتناک است، بی ملاحظگی واشنگتن در قبال روسیه چند برابر وحشتناکتر است.. واشنگتن روسیه هسته ای را متقاعد کرده است که واشنگتن در حال برنامه ریزی برای انجام حمله نظامی است. 

در واکنش به این اقدام،روسیه در حال تقویت نیرو هسته ای خود و آزمایش واکنش دفاع هوایی آمریکا است. 
هیچ اقدامی غیر مسئولانه تر از این نیست که روسیه را متقاعد کنید ،واشنگتن در نظر دارد با  حمله پیشدستانه روسیه را هدف قرار دهد. یکی از مشاوران پوتین در مورد قصد حمله امریکا به رسانه های روسی توضیح داد، و یکی از اعضای مجلس دومای روسیه اسنادی در مورد نیات حمله امریکا ارائه کرده است . برای روسیه اجتناب از این نتیجه گیری غیر ممکن است. 

چین آگاه است که او هم با تهدیدی مشابه از سوی واشنگتن مواجه است. 

واکنش چین به برنامه های جنگی واشنگتن علیه چین  این بود که نشان دهد چین در پاسخ به حمله واشنگتن علیه پکن برای از بین بردن  امریکا از نیروهای هسته ای چگونه استفاده خواهد کرد. چین این موضوع را علنا اعلام کرده، به امید آن که در میان آمریکایی ها مخالفانی  با طرح های جنگ واشنگتن علیه چین به وجود آورد. مانند روسیه، چین هم یک کشور در حال رشد است که برای کسب موفقیت نیازی به جنگ ندارد. 

تنها کشوری در روی زمین که  نیاز به جنگ دارد ،امریکا است، و این به آن دلیل است که هدف واشنگتن سلطه بر سراسر جهان است. "

معاون وزارت خزانه داری ریگان مدعی شد، "قبل از رژیم های بوش و اوباما، رئيس جمهورهای قبلی آمریکا از تهدید هسته ای اجتناب می کردند.در دکترین نظامی امریکا  سلاح های هسته ای محدود به اقدامات تلافی جویانه در صورت  مواجهه با حمله هسته ای بود.  هدف از نیروهای هسته ای جلوگیری از به کارگیری این سلاح بود. رژیم بوش سلاح های هسته ای  را به حملات پیشدستانه ارتقا داد  و به این ترتیب محدودیت ها ی موجود در به کار گیری سلاح های هسته ای برداشت. "

وی افزود:
"هدف مهم دولت ریگان پایان دادن به جنگ سرد و در نتیجه، خطر جنگ هسته ای بود . رژیم جورج دبلیو بوش، به همراه رژیم اوباما با دشمن نشان دادن روسیه، دستاورد منحصر به فرد رئیس جمهور ریگان  را از بین بردند و  جنگ هسته ای را محتمل تر کرده است.

زمانی که حکومت بی کفایت اوباما تصمیم به سرنگونی دولت منتخب دموکراتیک اوکراین و انتصاب یک دولت دست نشانده مورد نظر واشنگتن گرفت، وزارت امور خارجه اوباما، که توسط نظریه پردازان نومحافظه کار اداره می شود، فراموش کردند که بخش های شرقی و جنوبی  اوکراین از استان های سابق روسیه تشکیل شده  که هنگامی که اوکراین و روسیه بخشی از کشور اتحاد جماهیر شوروی بودند توسط رهبران حزب کمونیست به جمهوری سوسیالیستی اوکراین، ملحق شدند. هنگامی که مزدورانی که واشنگتن در کی یف گماشته  علیه  جمعیت روس در اوکراین خشونت نشان داد، استان های سابق روسیه برای بازگشت به روسیه اعلام تمایل کردند. این تعجب آور نیست، و چیزی نیست که بتوان روسیه را در مورد آن مقصر دانست.

کریمه موفق شد به روسیه بازگردد، اما پوتین، با امید به مهار جنگ تبلیغاتی که واشنگتن علیه مسکو به راه انداخته بود،درخواست ها ی دیگر استان های سابق روسیه را قبول نکرد . در نتیجه، عوامل واشنگتن در کی یف، برای حمله به استان های معترض احساس آزادی عمل  کردند ، و سیاست های اسرائیل را  در حمله به  غیر نظامیان و زیرساخت های غیر نظامی،پیگیری کرده اند. 

رسانه های غربی به حقایق توجهی نکردند  و روسیه را به حمله به اوکراین و الحاق بخش هایی از اوکراین به خاک خود متهم کردند. این دروغ قابل مقایسه با دروغی است  که "کالین پاول" وزیر امور خارجه آمریکا به نیابت از رژیم جنایی بوش در خصوص سلاح های کشتار جمعی عراق به سازمان ملل متحد گفت، دروغی که بعدها کالین پاول بابت آن عذرخواهی کرد، فایده ای نداشت زیرا با دروغ او عراق نابود شده بود. 

هنگامی که هواپیمای مالزی نابود شد، قبل ازاین که هر گونه حقایقی مشخص شود، روسیه مقصر دانسته شد. به خصوص رسانه های بریتانیا  به محض این که هواپیما ساقط شد روسیه را مقصر دانستند.من دروغ هایی در ببی سی ،رادیو امریکا و دیلی تلگراف شنیدم . کل "اخبار"  ظاهرا قبل از این حادثه تنظیم و هماهنگ شده بود، که، البته  نشان می دهد که واشنگتن در پشت  این ماجرا بوده است. 

تلفات هواپیما برای جنگ تبلیغاتی واشنگتن مهم شد.290 تلفات تاسف آور است، اما آنها بخش کوچکی از تلفاتی است که اسرائیل در همان لحظه بدون هیچ گونه اعتراضی از جانب دولت های غربی،بر فلسطین تحمیل می کرد.مردم غرب هم که به جنایات اسرائیل اعتراض می کنند ،توسط نیروهای امنیتی غرب ،بخاطر اسرائیل ،سرکوب می شوند.

واشنگتن، از سقوط هواپیمای مسافربری  که احتمالا واشنگتن مسئول آن بوده،  به عنوان بهانه ای برای  تحمیل دور دیگری از تحریم ها علیه روسیه و اعمال فشار بر دست نشانده های اروپایی برای پیوستن به این تحریم ها،  استفاده کرد، که عروسک های خیمه شب بازی اروپا چنین کاری کردند. 

*** واشنگتن در مورد روسیه متکی به اتهامات بی‌اساس است
واشنگتن متکی به اتهامات بی‌اساس است و از انتشار عکس های ماهواره ای خودداری می کند، زیرا عکس ها از دروغ واشنگتن پشتیبانی نمی کند. 

بیست و دو سناتور ایالات متحده آمریکا بی پروا و غیر مسئولانه معرفی کرده اند "قانون پیشگیری از 2014 تجاوز روسیه،" لایحه سنای آمریکا 2277، با حمایت مالی سناتور باب Corker، که به خوبی در بالا فروشنده در جهل و حماقت او چه به نظر می رسد اکثریت مردم آمریکا و یا اکثریت رأی دهندگان در ایالت تنسی. لایحه Corker یک قطعه بی فکر از قوانین طراحی شده برای شروع یک جنگ خواهد بود که به احتمال زیاد به جای بازماندگان است. ظاهرا، آمریکایی ها هیچ احمق ساده لوحانه به قدرت انتخاب. 

در پایتخت های غربی اعتقاد به این که روسیه مسئول سقوط هواپیمای مالزیایی است تبدیل به حقیقت شده است، با وجود آن که شاهد کوچکی هم برای این ادعا وجود ندارد . ، علاوه بر این، حتی اگر این اتهام  درست باشد، یک هواپیمای مسافربری ارزش یک جنگ جهانی را دارد؟ 

کمپین تبلیغاتی واشنگتن در تبدیل روسیه به یک تهدید موفق عمل کرده است. نظرسنجی ها نشان می دهد که 69 درصد آمریکایی ها روسیه را یک تهدید تلقی می‌کنند. 

روسها و دولت آنها شاهد آنند که  دولت و سران  آنها از سوی غرب  دشمن نشان داده می شوند  همانطور که شاهد بودند عراق و صدام حسین و قذافی لیبی، سوریه و اسد، و طالبان افغانستان قبل از حمله غرب ،دشمن جلوه داده شدند . روسیه از روی شواهد به این نتیجه رسیده که واشنگتن قصد جنگ با روسیه را  دارد.

*** بی مسئولیتی و بی دقتی رژیم اوباما بی سابقه است
به نظر من  بی مسئولیتی و بی دقتی رژیم اوباما بی سابقه است. پیش از این هرگز دولت ایالات متحده یا دولت از بین قدرت های هسته ای تلاش نکرده  یک قدرت هسته ای  دیگر را متقاعد که این قدرت قصد حمله دارد. در واقع، احمق کاخ سفید هم روسیه و هم چین را متقاعد کرده که واشنگتن در حال برنامه ریزی برای حمله پیشدستانه علیه هر دو کشور است. 

آیا جمهوری خواهان می خواهند از اوباما بر سر مسائل بی اهمیت مانند اوباماکر  Obamacare شکایت و یا او را استیضاح کنند؟. چرا جمهوری خواهان نمی خواهند اوباما را به خاطر این مسئله مهم که جهان را در معرض خطر آرماگدون هسته ای قرار می دهد استیضاح کنند؟ 

پاسخ این است که جمهوری خواهان مانند دموکرات ها دیوانه هستند. رهبران آنها  مانند جان مک کین و لیندسی گراهام، مصمم هستند که "ما در برابر روس ها می ایستیم!" هر جا که کسی در سیاست آمریکا  نگاه می کند افراد  دیوانه، روانی و دشمنان جامعه را می بیند که نباید در سیستم سیاسی باشند. 

واشنگتن مدتها قبل  دیپلماسی را از دست داد. واشنگتن بر قدرت و ارعاب متکی است. به همین دلیل است که نظر سنجی ها نشان می دهند  بقیه جهان دولت ایالات متحده را عنوان بزرگترین خطر برای صلح جهان تلقی می کنند. امروز 

هندلزبلات ، وال استریت ژورنال آلمان، در 8 اوت 2014 در سرمقاله خود نوشت: 
"تمایل آمریکا به  حرکت از تقابل کلامی به سوی رویارویی نظامی -انزوا، دشمن سازی، و حمله – موثر نبوده است. آخرین اقدام نظامی موفقیت آمیز امریکا ،نرماندی (در سال 1944) بود. تمام اقدامات نظامی دیگر - کره، ویتنام، عراق، افغانستان - یک شکست آشکار بود. انتقال واحدهای ناتو به سوی مرز لهستان روسیه با و تفکر مسلح کردن اوکراین ادامه تکیه بر ابزار نظامی در غیاب دیپلماسی است. "

دولت های عروسک خیمه‌شب‌بازی واشنگتن، همه اروپا، ژاپن، کانادا و استرالیا - با حمایت  از برنامه واشنگتن در اعمال سلطه بر کل جهان ،خطر بی رقیب امریکا بر کل جهان را امکان پذیر می سازند. 

ما در صدمین سالگرد جنگ جهانی اول هستیم. و حماقت هایی باعث این جنگ شد در حال تکرار شدن است. جنگ جهانی اول جهان متمدن غرب را نابود کرد، و این کار تعداد انگشت شماری حقه باز بود. نتیجه، لنین، اتحاد جماهیر شوروی، هیتلر، ظهور امپریالیسم آمریکا ،  جنگ کره، ویتنام، مداخلات نظامی که  داعش را به وجود آورده، و در حال حاضر احیای مناقشه بین روسیه واشنگتن  است که رئیس جمهور ریگان و میخائیل گورباچف آن را به پایان رسانده بودند. 

"استفان استار" در وب سایت من اشاره کرد، اگر تنها 10 درصد از سلاح های هسته ای ایالات متحده و زرادخانه های روسیه استفاده شود، زندگی روی زمین به پایان می رسد. 


*** دروغ واشنگتن باعث مرگ میلیون ها نفر شده است
خوانندگان عزیز، از خود بپرسید، کی واشنگتن به شما چیزی گفته که  دروغ نبوده است؟ دروغ واشنگتن باعث مرگ میلیون ها نفر شده است. 

کدام آدم ساده لوحی است که نتواند تشخیص بدهد دروغ های امریکا در مورد اوکراین و هواپیمای مالزیایی مانند دروغ های واشنگتن درباره  سلاح های حسین کشتار جمعی صدام حسین، سلاح های هسته ایران و استفاده اسد از سلاح های شیمیایی است ؟ 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار