اراک

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در اراک

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکزی گفت: نمایشگاه لوازم خانگی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی با حضور ۵۲ شرکت تولیدی و بازرگانی در کلانشهر اراک فردا افتتاح می‌شود.

محصولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: با اشاره به گشایش نمایشگاه عرضه لوازم خانگی کلانشهر اراک اظهار کرد: خوشبختانه پس از 2 سال بار دیگر نمایشگاه عرضه لوازم خانگی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه از 20 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کلانشهر اراک برگزار می‌شود و به مدت 5روز از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکزی با اشاره به مساحتی که در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته، گفت: یکی از سالن‌های نمایشگاه‌های دائمی با فضای 5000 مربع در اختیار شرکت‌های ارائه کننده محصول قرار گرفته است.

محصولی با تاکید بر اهداف این نمایشگاه تصریح کرد: ارائه آخرین دستاوردها در زمینه لوازم خانگی به منظور بهره‌برداری به متقاضیان و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و شرکت‌ها به نوعی برای تولیدات خود بازاریابی می‌کنند که گامی موثر در توسعه استان است.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها محصولاتی مانند یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی، ظروف تفلون، لوستر و آبمیوه‌گیری بوده که بهترین شرکت‌ها محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.