کرکه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طرح "معراج اندیشه" را برگزار می‌کند

مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از برگزاری طرح "معراج اندیشه" به منظور تقویت مطالعات دینی و سیاسی دانشجویان در کنار کار علمی آنان خبرداد.

محمد کرکه آبادی مسئول واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه بالابردن سطح معارف دینی همیشه جزو تاکیدات مقام معظم رهبری به دانشجویان بوده و ایشان در دیدار ماه رمضان امسال نیز برای چندمین مرتبه به تقویت مطالعات دینی و سیاسی دانشجویان در کنار کار علمی، و بالا بردن قدرت تحلیل اشاره کردند. به همین منظور اقدام به برگزاری طرح معراج اندیشه نموده‌‌ایم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نیروسازی برای انقلاب اسلامی، رشد علمی و فرهنگی اعضای درون تشکیلاتی را از اهم وظایف خود می­‌دانیم‌، تصریح کرد: بنا داریم در مرحله اول این طرح کتاب‌های "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و انسان 250 ساله" از بیانات مقام معظم رهبری و "تاریخ معاصر ایران" نوشته دکترموسی نجفی و دکترموسی حقانی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه اعضای فعال جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در این طرح شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این دوره آشنایی بیشتر اعضا با مسائل بنیادین اندیشه اسلامی، زندگی سیاسی و اجتماعی ائمه معصومین(ع) و تاریخ تحولات معاصر ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار