لیبرمن پایان یافتن عملیات در غزه را منوط به تحویل اجساد نظامیان صهیونیست کرد!

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی یافتن عملیات نظامی در باریکه غزه را منوط به تحویل اجساد نظامیان صهیونیست کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از راشاتودی؛  "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اظهاراتی گفت تا بازپس‎گیری نظامیان اسرائیلی عملیات نظامی در باریکه غزه ادامه پیدا خواهد کرد.

 
وی افزود: تا زمانی که حماس کنترل نوار غزه را در اختیار دارد با ایجاد بندر یا فرودگاه در نوار غزه موافقت نخواهیم کرد و حقوق کارمندان و افراد حماس از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز پرداخت نخواهد شد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
آقای لیبرمن ،پایان عملیات غزه پایان عمر سیاسی شماست و بعد از مرحله رسیدگی به جنایات شما برای کشتار و مجروح کردن 15000 نفر زن و بچه بی گناه و بی دفاع غزه بدست شما که ، روی سربازان رایش را سفید کرده اید .
ساخت بندر و استفاده از دریا برای ادامه حیات و ارتباط با دنیا برای مردم غزه هیچ ارتباطی به شما ندارد . مگر این که بخواهید طعم عملیات رزمندگان مقاومت را در دریا هم بچشید .
حقوق مردان حماس هم از بودجه سری دولتی که مثل دولت آمریکا حقوق شما را پرداخت می کند ، پرداخت می گردد و فشاری بر بودجه شما ندارد .
بازپس گیری نظامیان ، منوط به پذیرش شرایط رزمندگان مقاومت خواهد بود .
آخرین اخبار