انتقاد پیشکسوت داوری از رئیس کمیته داوران فوتبال:

اصفهانیان‌ هیچکدام از فاکتورهای ناظ‌ر الیت AFC را ندارد/اصفهانیان‌ تازه یاد گرفته کامپیوتر‌ را روشن کند!

یداله سلیمانی گفت: پیشکسوت داوری فوتبال ایران در خصوص اصرار اصفهانیان برای اینکه ناظر الیت‌ AFC شود گفت: سه فاکتور اصلی برای ناظر الیت‌ AFC شدن لازم است که اصفهانیان‌ هیچ کدام را ندارد.

 یداله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: داوران بین‌المللی که در یکی و دو سال اخیر بازنشسته شدند قوانین را خوب شناسند همچنین تسلط به  زبان انگلیسی‌و کامپیوتر دارند  باید در کلاس‌های  فوتورو که برای انتخاب  ناظ‌رالیت برگزار می‌شود، شرکت کنند.
 
 سلیمانی در ادامه بیان کرد: اصفهانیان مسلط بر زبان انگلیسی نیست معلوم نیست که چگونه می‌خواهد در آنجا کنفرانس بدهد همچنین اصفهانیان‌ سال گذشته تازه یاد گرفته بود که چطور کامپیوتر روشن می‌شود اصفهانیان‌ خیلی سالها پیش داوری را کنار گذاشته چطور می‌خواهد ناظ‌الیت AFC شود.
 
وی بیان کرد: به هر حال اصفهانیان از موقعیتش‌ سوء استفاده و خودش را به عنوان نماینده ایران برای ناظرالیت AFC معرفی کرده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: اصفهانیان سال گذشته نوید مظفری که مسلط به زبان انگلیسی آلمانی است را با خودش به کلاس‌های فوتورو برده بود تا کمکش کند. وی قرار است امسال هم رفعتی کمک‌داور را با خودش ببرد تا از وی سوءاستفاده کند. به هر حال اصهفانیان عشق به سفر دارد و هر سال خودش را به عنوان نماینده ناظر الیت به AFC معرفی می‌کند.

سلیمانی درباره داوران واجد شرایط برای ناظر الیت AFC بیان کرد: ترکی و مظفری‌زاده واجد شرایط بودند چرا که هر سه فاکتور برای ناظر الیت  AFC را دارند.

پیشکسوت داوری عنوان کرد: هر داوری که 10 سال در لیست داوران بین‌المللی باشد اتوماتیک‌‌وار ناظر الیت AFC می‌شود و داورانی که 6 تا 7 سال داور بین‌الملل هستند باید در کلاس‌های فوتورو شرکت کنند تا پس از قبولی در این کلاس‌ها ناظر الیت AFC شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی خسروی هم دو سال پیش در کلاس‌های فوتورو برای ناظر الیت AFC شرکت کرد اما قبول نشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: داوران ، چگونه ، موقعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار