رییس بنیاد مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افتتاح 40 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال توسط بنیاد مسکن / طراحی مسکن اجتماعی توسط مهندسان مشاور آغاز شد

تابش با بیان اینکه تا پایان سال 40 هزار واحد مسکونی افتتاح می کنیم افزود: عمده برنامه های بنیاد مسکن ساخت مسکن برای محرومین با نام مسکن اجتماعی که کار طراحی آن راتوسط مهندسان مشاور آغاز کرده ایم.

علیرضا تابش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال 40 هزار واحد مسکونی افتتاح می کنیم ،گفت: تا پایان سال 94 عمده واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بهره برداری می رسد.

وی  با اشاره به اینکه عمده برنامه های بنیاد مسکن ساخت مسکن برای محرومین با نام مسکن اجتماعی است ،افزود: وزیر راه شهرسازی محور ساخت این واحدها را برعهده بنیاد مسکن قرارداده است .

رئیس بنیاد مسکن در ادامه اظهار داشت: بنیاد مسکن با همکاری مهندسان مشاور کار طراحی این واحدها را آغاز کرده و با ساخت مدل جدید به زودی رونمایی آن را اطلاع رسانی می کنیم.

تابش درادامه اظهار داشت: ما آمادگی داریم با کمک حساب 100 وتوانمندی های خود در خدمت دولت باشیم وبا یک نظم وقاعده مطلوب تری و به کمک مردم این کار را انجام دهیم و مجزا از مردم اقدامی انجام ندهیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی به 18 میلیون تومان را داده ایم ،افزود: کارگروهی را به پیشنهاد معاون اول رئیس جمهو متشکل از بانک مرکزی ،معاونت ریاست جمهوری و بنیاد مسکن تشکیل دادیم و صورت جلسه آن را به هیئت دولت ارائه کردیم تا بررسی های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار