ایمن سازی نقاط حادثه خیز در منطقه 15

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان پنج نقطه حادثه خیز و ترافیک ساز در سطح محدوده منطقه با انجام کارشناسی های لازم اصلاح هندسی و رفع خطر شد.

علیرضا حلاجیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در این راستا بزرگراه بعثت مقابل ورزشگاه اسکندرلو به جهت وجود زیر گذر در محل یاد شده و کاهش عرض معبر در مدخل ورودی و خروجی، به عرض تقریبی سه متر و طول بیش از 70 متر در ضلع شمال به جنوب تعریض شده و با این عملیات مشکل مربوط به حادثه خیز بودن معبر رفع شد.
معاون فنی وعمران منطقه 15 در ادامه تصریح کرد: در همین ارتباط با هدف کاهش حجم تصادفات و تسهیل در روند عبور و مرور شهروندان در تقاطع خیابان ابومسلم با خیابان هنرستان در ناحیه شش با توجه به فضای باز و حادثه خیز بودن تقاطع، نسبت به طراحی و ایجاد فضای میدان گاهی اقدام کرده و با نصب چراغ راهنمایی و رانندگی، عبور و مرور در این تقاطع ایمن سازی شد.
در ادامه سید رضا باقری رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 15 نیز به اجرای اصلاح هندسی در خیابان مظاهر تقاطع های شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: در این نقطه نیز به جهت کانالیزه کردن عبور و مرور وسایل نقلیه، در محدوده تقاطع ها و رفیوژ میانی احداث شد.
باقری افزود: دسترسی پمپ گاز آزادگان در ضلع شمالی پارک جنگلی توسکا و صف بالای وسایل نقلیه در بزرگراه یاد شده همچنین کم عرض بودن معبر در محل یاد شده خطراتی را برای خودروهای عبوری ایجاد می کرد که با توجه به رمپ های دسترسی تقاطع های غیر هم سطح ازادگان و شهرزاد، نسبت به مسدود کردن ورودی پمپ گاز اقدام کرده و به منظور تامین دسترسی خودروها به رمپ یاد شده از محدوده کیانشهر جنوبی، خیابان شهید صالحی اقدام کردیم.
وی در پایان به اصلاح ورودی پایانه خاوران اشاره کرد و گفت: ورودی نامناسب پایانه یاد شده باعث توقف خودروها، طول صف و تاخیر ورود به پایانه می شد که با اجرای اصلاحات هندسی و جدا کردن ورودی خط سه BRT از دیگر خطوط این مشکل برطرف شد. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار