فریبا: پیکان به زمان نیاز دارد/ سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند به شرایط مناسب برسند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تیم پیکان گفت: پیکان به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را در لیگ نشان دهد.
تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند دچار یک سری مشکلات فنی هستند و زمان می‌برد تا به شرایط مناسب برسند.

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: هر کدام از تیم‌های لیگ یک که به لیگ برتر آمده‌اند بازیکنان محدودی می‌توانند جذب کنند که به نظر من این تعداد باید بیشتر شود.

وی در خصوص ضعف تیم پیکان در گلزنی اظهار داشت: تیم پیکان در 5 مسابقه اخیر خود فقط یک گل زده است که شامل 3 مسابقه لیگ برتر و 2 مسابقه هم در جام شهدا بوده که این برای مهاجمان و تیم پیکان آمار بسیار بدی محسوب می‌شود.

فریبا اضافه کرد: من بعضی اوقات بر سر تمرین حاضر می‌شوم و می‌بینم که بازیکنان روی مسئله گلزنی خیلی کار می‌کنند و امیدوارم که این مشکل هم در هفته‌های آتی حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص این تیم عنوان کرد: استقلال در این فصل نفرات خوبی جذب کرده است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه می‌باشد. البته استقلال در مسابقات ابتدایی خود در خط دفاع مشکل دارد و 2 تن از نفرات اصلی خود یعنی عمران‌زاده و صادقی را در اختیار ندارد و با بازگشت این دو استقلال در خط دفاع بهتر خواهد شد.

فریبا در خصوص مدعیان این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان در این فصل نفرات خوبی جذب کرده و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید و اگر بتواند شرایط حال حاضر خود را حفظ کند 3 تا 4 هفته زودتر می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار